Selam Tivinlerim
Bu bölümü biriciğim kankitom :D Watty yoldaşım beni bu hikayeyi yazmaya ikna eden Nazlı'ya ithaf ediyorum. :D :D
İyi okumalar ^^
-----------------
O utanıyor mu ?
Ama çok tatlıı
Sus içses aklımı karmaştırıyorsun !
Ama...ama şuna baksana . Ensesini kaşıyor etrafa falan bakıyor -
Ses kesini sinirliyim şuan. Ben ona iğrenerek bakarken hızla yastıklara uzandım-
Lan kaldırma kesin don çıkcak valla don lan don çıkacak diyorum bak don diyomm çıkar diyomm dikkat et.
Saol içses çokgüzel sakinleştiriyosun. Yastıklardan birini alarak kafasına fırlattım. Yastıktan kolayca sıyrılırken diğerlerini de atmaya başladım "Terbiyesiz !" bir yastık daha "Gerizekalı !" bir yastık daha "At kafası !"
Fırlattığım yastığı tutarak "Hey tamam sakin ol !" ben etrafta fırlatacak birşeyler ararken yatağın üstündeki telefona uzandım tam fırlatacakken içimden bir ses bağırmaya başladı
Lan senin neyine telefon fırlatmak fakir !?
Haklsn. Duraksayıp telefonuma sarıldım "Anne seni seviyor bebeyim. Yok yoook korkma seni fırlatmam ki annemm" diye fısıldayıp telefonu sakince yatağa bıraktım.
Tekrar sinirle Emir'e dönerken o şaşkınca bir bana bir telefona bakıyordu 'işte hep telefınla aramda olan aşkı kıskanıyorlar khrtsn .'
Sinirle ona bakmaya devam ederken "Yastığı bana ver ! "
Biçak verin bana ! Daş yok mu daş ?
Başını iki yana sallarken ona doğru yürümeye başladım. Dişlerimin arasından "Yastığı ver !!"
Vermicem vermicem benim değil mi vermicem .
Ulan içses ulan içses ! Ne ağır ergen çıktın lan sen bizim mahalledeki dırdırcı karılardan çok konuşuyorsun.
Emir'e hala sinirle bakarken hızla elinden yastığı alıp kafasına vurdum.Birkaç kez daha vurmaya kalkıştığım sırada Emir yastığı alıp odanın bir köşeciğine fırlattı. Daha çok sinirlenerek ona doğru birkaç adım attım. Geriye doğru birkaç adım attı.
Tek kaşımı kaldırarak "Yani ! Sen bu odaya kız mı attın ?!" başını salladı
Oha çok şeke- Erime Cemre sitey sıtrong şu an sinirlisin lütfen yani !
Anında sırtımı dikleştirerek kollarımı göğsümde birleştirdim -çok coolum nalet - "Pekii . Biricik hocalarımızın bundan haberi var mı ? "
Cemre Cemre Cemre ...Bir erkeği böyle birşeyle tehdit edemez-
En başta umursamazca omuz silksede beyninde ampul fışırdamış gibi gözlerini kocaman açtı sonra sakin bir sesle "Sen söylemezsen haberleri olmaz "
Düşünmeye başladım.
Sen dü-
Bu sefer adam gibi düşünecem iç ses sessiz ol. Şimdi bu duruma bakarsak Emir'e oldukça sinirlenmiştim sanki biraz da..bükülmüş. Oğlum allahı var çocuğun yani
Kıskandım demiyorsun da.....
Saçmalama içses daha kaç gün oldu ki ? Her neyse şu an ona tek besleyeceğim duygu iğrenme ve nefretti-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Roman pour AdolescentsBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...