Hala varım ama galiba sizde yokum

6.7K 409 382
                                    

Öncelikle cidden eğer bu kadar süre sonra kesinlikle kalan birileri varsa bana ulaşsın lütfen.

Evet bu yazıyı yazmadan önce çok fazla düşündüm belki çocğunuz bana kin besliyorsunuzdur belki bazılarınız hala bekliyorlardır. Ama en azından bunu yapmam gerekiyordu.

Herkesin hayatında dönüm noktaları olur. Herkes hayatında büyük değişiklikler yapar er ya da geç.

Cosplay:Okulumu değiştirdiğim günü lanet soksun.

Yeni bir okulum var ve burda nefes almak yasak. Kitap yemek zorundasınız.

İmran hayatına mı kıydın ne yaptın kuzum diyenlerinize selam.

Ama hayallerimi gerçekleştirmek için aşırı çalışmam gerekiyor onunla birlikte birkaç özel nedenden dolayı yazmayı bırakmak zorunda kaldım. Denedim ama gaz kanunları aklımdan gitmiyordu Newton dürtüyordu rüyalarımda..

Ama amacım tek bölüm olsa bile tebessüm etmenizdi. Bana göre ben tebessüm görevimi tamamladım. Tam anlamıyla olmasada amacım güldürmekti sizleri.

Bir sürü insan tanıdım hepiniz çok güzel insanlarsınız gençler. Ve iyiki vardınız ve benim için hala varsınız.

Artık yazamayacağım en azından bunu söylemem gerektiğini düşündüm. Ama aranızda benimle cidden yakınlaşmak isteyen tanışmak isteyen, kalan birkaç kişi varsa ki böyle bir şeyi çok isterim bana twitter adresimden ulaşabilir mi ?

Adresim: @luciderist

Ciddi anlamda hepinizi çok seviyorum ve hepinizi çok özledim. (Bunu yazarken duygularıma hakim olamayıp of ulan off diyip kafamı yastığa vurduğum annemin de ordan kime çektin anlomorum bakışları atması klp klp )

Hepinize teşekkür ederim. Ve bana ulaşın adam yemiyorum ve sizleri tanımak istiyorum.

Severek ayrılmayalım çünkü biz ayrılmayalım. Ayrılık fani biz normal insanlar değiliz yani bu hikayeyi buraya kadar okuduysanız bendensiniz benimde normal bir tarafım olduğu söylenemez.

Veda edemiyorum. Zaten veda etmiyoruz değil mi ?

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin