Selam Tivinlerim
Gece 01.20 ve ben bölüm paylaşıyorum. Saol ilham tşkrlr tşkrlr
Umarım bölümü beğenirsiniz bir sonraki bölüm ne zaman gelie bilmiyorum Ama ineklemem lazım. -_-
Bölüm şarkısı = Iggy Azalea & Rita Ora : Black Widow *-*
İyi okumalar !
-------
"Hobaaa! " Onur elimden çekiştirip mendili sallarken bir yandanda halay çekiyordu ve bende tabisi bir Tuncerist olarak ona eşlik ediyordum.
Emir ve yelloz ise etrafı izlemeyi tercih etmişti. Ajdar mı ? Fabrikada makinayla ilgili bir sorun mu ne çıkmış. Ne yazık ki (!) şarkı söyleyemeden asıl mesleği olan makina mühendisliğine geri döndü.
Ne kadar üzüldük anlatamam.
Tabi Onur'da Ajdar'la bir selfie yapmadan bırakmadı o ayrı mesele.
Aklıma gelen fikirle sağlam olan elimle geçen gün kullandığım cebimdeki sümüklü mendili çıkarıp sallamaya başladım ve Onur'la yer değiştirdim. Ben halay takımını Emir'lere doğru sürerken o bana kaşlarını çatarak bakıyordu pis pis sırıtmaya başladım
'Bu kadar coolluk yeter bebeğim biliyorum ki seninde içinde bir atletli göbekli mavi çizgili pijamalı hanzo kro bir camış var.'
Emir'in kolundan tuttuğum gibi kaldırıp halay takımına sokmam bir oldu ben kıkırdamaya başlarken "Hadi Emir bi sağ bi sol " diyerek Emir'i çekiştiriyordum.
Yok öyle yağ ma herşeyde mükemmel olcan diye bişey yok .
Onur'a baktığımda o da yellozu kaldırıyordu yellozun cırlamalarını duymamazlıktan gelerek bana mavi lazer fırlatan Emir'den gözlerimi kaçırdım ve halay çekmeye devam ettim.
Emir sadece yürüyordu ve homurdanıp duruyordu " Yani halay çekmek o kadar mı zor anlamadım karizmanmı çizilir Emi- ONUR EVET EVET ONUR" evet lafımı kesen yine Emir'in bakışları oldu. Tamam. Susun.
Ece'nin cırlamaları ve kocaman halay grubuyla birkaç dakika daha halay çektikten sonra Onur'la çifte telli oynadık. Ortalığı "Allah allah ! Burası senden sorulur dicey muhittinnn !" diye inlettikten sonra pastaya bodoslama daldık tam gideceğimiz sıralarda hevesime yenik düşerek elektrik teyzenin yanına gittim.
Gülümseyerek " Allah bir yastıkta öldürsün teyze !" Elektrik teyze gülümseyerek "Saol cümlemiz- bir yastıkta kocatsın olmayacak mı o ? "
"Teyze kocamışsın kocayacağın kadar daha ne kocaması." Kadın gözlerini kocaman açtığı sırada kolumdan çekilmemle Onur "Allah bir yastıkta kocatsın teyze pasta çok güzeldi." dedi ve kolumdan çekip dışarıya sürüklemeye başladı. Düğün alanından çıkıp sahilde yürümeye başladığımız sıralarda yelloz söylenmeye başladı " Hayır yani ben bar kızıyım ne işim var elin hanzo düğününde"
Bu kız kesin gavuryapım
"Türküz biz türk keşke o makyaj malzemelerini yeseydin de birazda için güzelleşseydi" diye homurdandım. "Bir şey mi söyledin canım ?"
" Hayır 2"
"Efendim ? "
" Çekilebilirsin Hürrem "
" Ney ? "
" Ney değil zurn- Yok hayır cınım birşey söylemedim " Onur kıkırdamaya başladığında dirseğimi karnına geçirdim.
" Emir hadi dondurma yiyelimm ! " Ece lütfen küçük harflerle anır lütfen insanız b- dondurmamı dedi o " EVETT " diyerek yerimde zıpladım Emir " Tamam siz şuraya oturun ben alıp gelirim Hangisinden yiyeceksiniz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Ficção AdolescenteBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...