Hay anamın uçan terlikleri ! Bunları ben mi söyledim !?

36.4K 1.6K 373
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz :) Eleştri öneri allah ne verdiyse belirtin lütfen :D

------------------

"Anneee kulaklığım nerde ! " dedim yatağımdaki yastığı havaya fırlatıp tekmeyi basarken .

"Nereye koyduysan ordadır !"

Gözlerimi devirdim 10 dan geriye sayımım bittikten sonra sırıtarak " Anneee ! Bulamadım !!"

Annem söylene söylene odaya girdiğinde 'eğer ben bulursam' temalı tehdit şeysini yapıyordu aynanın önündeki kulaklığı alıp bana döndü.

Oha ne yani ordamıydı ?

Anneme dişlerimi göstererek sırıtırken "Şey ehe oraya bakmayı unutmuşum "

Annem ellerini beline koyduğunda 5 saat durmaksızın konuşmaya hazırlandığını farkettim - evet evet maalesef benim annemde 2 dakikalık olayların sonunda 5 saat durmaksızın motoru soğumadan konuşanlardandı - tehlike çanları çalarken annem ağzını açtığı sırada Bavuluma doğru bir sipidi gonzales edasıyla koşarak "Anne kapatamıyorum yardım etsene "

Annem bavula doğru yaklaşıp kapatmaya çalışırken birden doğruldu "Ay dur bekle" dedi ben anlamsız -kesinlikle moronca- bakışlarımı ona yollarken annem birkaç dakika sonra elinde plastik içi yemek dolu kaplarla odaya girdi. Ağzım bir karış açık ona bakarken yaklaştı ve bavulumun bir köşelerine sıkıştırmaya başladı. "Anne napıyon ?"

"Şimdi orda sizi aç bırakırlar yemek niyetine test kitaplarını kemirirsin sen o potansiyel var sende "

Potansiyel mi dedi biri heheyt be bende çorbayı çatalla içme potansiyeli bile var ne diyonuz siz.

"Anne ne aç bırakması sen çok film izliyon"

"Sus, cevap verme anneye "

Gözlerimi devirdikten sonra bavulu kapatma işlemine geri döndük kapatamayınca bavulu kapının arasına sıkıştırıp tekrar kapatmaya çalıştık yine başarısız olunca babamı da çağırarak bavula oturduk bu sefer başarılı olunca babam bavulu arabaya taşımaya çalıştı.

###

"Baaaba"

"Hayır " dudaklarımı büzerek camdan dışarıya bakmaya devam ettim.

Yani şimdi çömezlikten yeni kurtulmuşken cidden mi ? Of evren neden ben !

Dershanenin önüne geldiğimizde babama 'şu an kesinlikle tripliyim yaklaşma' bakışımı atıp arabadan indim. Ben kazasız belasız onlarla vedalaşmayı düşünürken annem yanaklarımı yıkamaya başladı.

"Onno yotor boroksono ortok" annem birkaç -en az 15- kez daha öptükten sonra geri çekildi.

Bildiğin sıva yaptı kadın.

Tam otobüse binecekken son umudumla arkamı dönerek dudaklarımı büzdüm babam başını tekrar iki yana salladığında ayağımı yere vurarak otobüse doğru ilerledim.Otobüs neredeyse doluydu.Çoğu kişi benimle aynı kaderi paylaştığı için birçoğunu tanıyordum.

Etrafta gözümü gezdirirken Neşe'nin yanına doğru ilerledim.

Bilin bakalım kimin aileleri ortak çalışmııış !

O değilde dershanedeki lükse bakar mısın İzmir'den Antalya'ya tatil için değil soru kampı için gidiyoruz millet havuz keyf o la la yaparken biz 5 yıldızlı otelde soru çözecektik . Bu daha çok evrenin bize sen çok yaşadın git az ötede sessizce öl gel diyip hunharca hönkürmesiydi resmen .

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin