1 Skyrius

66 4 2
                                    

Kaip kas antrą trečiadienį atsibundu tetos Liusės sodyboje ant sofos pusiau girta. Mano sesuo Ana vakar surengė vakarėlį, žinoma mama vos mus išleido nes pasakėme, kad vykstame nakvynei pas mano geriausią draugę Laną. Į vakarėlį ji pakvietė kelis pusbrolius, savo drauges, keletą mano klasiokų, Laną ir jos bahurą ir žinoma nepamiršo pakviesti ir mano priešo Neitano (ughh) Gerai iki mokyklos eiti tik valanda nuo sodybos, bet aš labai tingiu gal išsikviesiu taksą. Pagaliau prabudau ir nuėjau į dušą, nusiprausus pasidariau savo makiažą. Pusryčiams pavalgiau vakarykščių sušių, ir pagaliau ruošiausi į mokyklą, bet kažkas sugriebė mane už rankos ir pasakė "Aš tave nuvešiu, šią naktį negėriau" vien iš balso atpažinau, kad tai Neitenas. Aš sušukau "NE!!!" bet gerai pagalvojau ir sutikau nes eiti valandą nesiruošiu, o kviesti taksą reikia mokėti. Tad nuėjome į jo mašiną visą kelią buvau nusisukus nuo jo, nes mes nuo darželio laikų esame priešai ir labai nesutariame.. Nuvažiavus į mokyklą jis mane paleido ir nuvažiavo pasistatyti mašiną. Pirma pamoka Geografija susiruošiau eiti į ją ir pamačiau savo drauges priėjau prie jų ir pradėjome kalbėti apie vakarėlį... Prasidėjus pamokai į mūsų klasę atvedė Neiteną ir pasakė, kad jį perkėlė į mūsų klasę!! Mano veidas buvo kaip pamačius kokią bombą metamą į mane... Negalėjau tuo patikėti.. Jam pasakė atsisėsti į laisvą vietą ir vienintelė laisva vieta per visas pamokas buvo prie manęs... Susijaudinau...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now