Kalionė prasitęsė ilgiau negu valandą... Visų pirma pradėjus kelionę į klaipėdą sugalvojome užsukti dar pavalgyti burgerių. Kol laukėme maisto abudu sėdėjome prie telefonų, nekalbėjome... Maistas atėjo po valandos nes buvo labai daug žmonių, pavalgius sėdome į mašiną ir tęsėme kelionę. Aš pamačiau, kad šiandien pakeliui į Klaipėdą yra rengiamas festivalis, todėl nusprendėme užsukti. Festivalyje užsibuvome kelias valandas buvo labai įdomu, buvo keli koncertai, maisto, ir daug kitų pramogų. Atėjo vakaras dabar tikrai nusprendėme keliauti į Klaipėdą, nes plius su mumis keliavo šuo. Nuvykus į Klaipėdą sužinojome, kad Neitano tėtis grįš tik rytoj, nes su savo šeima išvyko į kitą miestą atostogų. Nusprendėme išsinuomoti butą vienai nakčiai, bet mūsų nepriėmė, nes turėjome šunį. Todėl kreipėmės į Neitano tetą kuri gyveno 30 minučių kelio nuo Neitano tėvo namų. Ji sutiko duoti mums vieną nuomojamąjį butuką vienai nakčiai. Nuvykę išsikrovėmę daiktus ir tuomet pamatėme, kad yra tik viena lova. Todėl Neitanas iškarto pasakė, kad jis miegos ant sofos. Aš nieko neatsakiau ir nuėjau daryti vakarienės, nes jau buvo metas pavalgyti. Vakarienei iškepiau kiaušinienės su šonine, pavalgę susitvarkėme ir nuėjome miegoti. Kitą rytą pabudus nusiprausiau ir jau ruošiausi išvesti šunį kai pro duris įėjo Neitanas su šuniu. Padėkojau jam, kad išvedė šunį ir nuėjau gaminti pusryčių...
YOU ARE READING
Priešas ir meilė
RomanceŠi knygą yra apie du priešus Neitaną ir Akvilę kurie labai nemėgsta vienas kito, bet tuo pačiu metu ir įsimyli... Tai meilės istorija paremta kitomis knygomis...