14 Skyrius

17 5 1
                                    

O mašinoje aš pamačiau... Prie jos stovėjo abi mamos ir Ana su šuniu. O viduje mašinos ant galinės sėdynės pamačiau mažą vokiečių dogs veislės šuniuką, sėdinti šalia gražios naujos gitaros. Jis buvo toks gražus ir mielas, jis buvo toks pat kaip ir mūsų dabartinis šuo tiktais kad rudas... Aš pribėgau prie mamos apkabinau ją, apkabinau Aną, Neitano mamą ir žinoma jį... Aš...Aš... Negaliu patikėti savo akimis... Tai neįtikėtina, kaip, ar tai tikra?! Kuo greičiau nubėgau prie mašinos ir išleidau šuniuką į lauką, pasiėmiau gitarą į rankas ir pažvelgiau kokia jį nuostabi... Ir visą tai suplanavo mano mama su sesę ir prisidėjo Neitanas su mama...
PO KELIŲ VALANDŲ
Po šio įvykio praėjo kelios valandos jie jau skirstosi namo, o mes ruošiamės eiti miegoti, aš labai pavargau, pusę dienos bandžiau suderinti gitarą... Jis paprašė pagroti vieną dainą žinoma aš sutikau, nes norėjau išbandyti naują gitarą.. Visiems nuėjus miegoti aš nuėjau į svetainę ir pasikviečiau abu savo didžkius šunis į lovą. Jie įsitaisė ramiai man prie kojų. Mažają pavadinau Lora, o mano didžkis Lakis. Namuose tyla, visi miega, šunys užsnudę, aš negaliu užmigti. Įsijungiau serialą, peržiurėjius kelias serijas užmigau ir aš... Ryte atsikėlus pamačiau raštelį nuo Neitano kurį jis paliko vakar mano kambaryje. Jame buvo parašyta...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now