7 Skyrius

17 3 0
                                    

Bloga naujiena ta, kad mama paskambino ir pasakė, kad jų lėktuvas atšauktas dėl blogų oro sąlygų dar savaitei!!! Tai reiškia, kad aš Neitano tėvo namuose turėsiu buti dar savaitę. Sužinojus tokią naujieną iškarto pranešiau Neitanui ir jo tėvui, jie labai nustebo ir pasakė, kad jo tėvas išvyks į kelionę ir, kad Evita išvyksta mokytis į kitą šalį jau rytoj. Todėl mes susikrovėme daiktus ir išvykome į parduotuvę nusipirkti maisto dar vienai savaitei ir reikia ėdalo šuniui. Viską nusipirkus aš paprašiau užsukti į banką kad nusiimti grinųjų pinigų, jis pasakė kad jis už viską sumokės. Aš jam padėkojau ir ėjau ieškoti buto arba namo išsinuomoti, kai tik mane sutrukdė Neitanas ir pasakė -Neieškok aš jau radau gražų namą prie jūros ir tik kelį šimtai per dieną, viskas gerai. Taigi nuvykome į tą vietą, namas buvo labai gražus, aš nustebau, nes už jį tiek mokėti yra tikrai labai daug... Jis parodė man mano kambarį, šis namas turi ir baseiną, bei jis man papasakojo šio namo istoriją, kada jis buvo pastatytas ir panašiai. Po kelių valandų išalkome, padariau vakarienę ir pavalgę nuėjome tvarkytis į kambarius. Aš nuėjau į dušą, po dušo įsijungiau serialą ir po kokios geros valandos aš užsnūdau... Prabudau vidurį nakties, nes labai norėjau valgyti tai greitai išvedžiau šunį į kiemą ir tuomet pamačiau, kad Neitano nėra kambaryje pagalvojau kad jis vonioje... Nuėjus į virtuvę ant stalo pamačiau skaniai kvepiančius blynelius. Supratau, kad jis juos iškepė bet kam? Aš tik pasiėmiau kelis blynelius ir jau ėjau į kambarį kai pamačiau...

Priešas ir meilė Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang