20 Skyrius

7 1 0
                                    

Ryte atsikėlus susidėjome visus daiktus ir žinojome, kad kai grįšime namo reikės pristatyti naujienas mamoms. Susidėjus daiktus nuėjome papusryčiauti. Papusryčiavę išėjo į lauką laukti taksi, kad nuvežtų mus į oro uostą. Atvykus į oro uostą mūsų skrydis buvo po pusvalandžio, per tą laiką mes nupirkome visiems lauktuvių. Mamoms magnetukų, o sesei lauktuvių puoduką su kupranugariu. Skrydis buvo ilgas, bet mes visą laiką miegojome tai nieko gero nebuvo. Atskridus į oro uostą mus pasitiko mano mama su sese. Jos mūsų laukė, kad galėtume kartu parvažiuoti namo. Grįžus pakvietėme Neitano mama užsukti pas mus. Jai atvykus mama padarė kavos, mes išdalinome lauktuves ir pasakėme, kad turime dvi geras naujienas... Jos pradėjo spėlioti, kas tai bus ar nauja mašina ar namas ar kita kelionė, bet nė viena neatspėjo. Mes pasakėme prisėsti, kad per daug nenustebtų. -Pirmoji naujieną yra ta, kad mes susižadėjome!!!! Mama apsiverkė iš džiaugsmo, o Neitano mama mus apkabino ir pasveikino. Ana buvo šoke. -Antra naujiena. Kartu pasakėme. -Aš laukiuosi... Mama vos ne nugriuvo Neitano mama prisėdo, sesė puolė mane apkabinėti ir sveikinti.
PO KELIŲ VALANDŲ
Na jau sutemo. Neitano mama išvažiavo namo, Ana išvyko pas draugę nakvynei, o mano mamai buvo naktinė darbo pamaina, todėl mes likome vieni namuose. Mes įsijungėme mano kambaryje filmą ir užmigome kartu apsikabinę...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now