3 Skyrius

38 4 2
                                    

Ryte atsibudau lovoje viena. Ant žemės gulėjo šuo ir snaudė. Po kelių minučių virtuvėje išgirdau tylų mamos balsą sakanti, kad pusryčiai jau laukia. Nuėjau persirengti iš pižamos į savo kasdienius rūbus. Šiandieną į mokyklą nereikia, nes šiandien mamos gimtadienis ir mes visi sutarėme, kad į mokyklą ir darbus neisime. Taigi išleidome mamą su Neitano mama į miestą, tuo pačiu išsiprašė ir Ana mano sesuo. Taigi mes likome dviese visame name... Labai nejauku... Tai pasiūliau jam nueiti į svetainę ir pažiūrėti kokį filmą, o aš pažiūrėsiu serialą savo kambaryje. Taigi Neitenas nuėjo į svetainę ir įsijungė televizorių ir pradėjo žiurėti filmą " Šetono glėbis" kai aš tuo metu savo kambaryje atsiputus valgiau mamos naminį tinginį ir žiurėjau serialą. Aš užsnudau bežiurėdama serialą, todėl prabudau nuo šuns lojimo jau naktį.. Atsikėlus nuėjau po dušu ir susitvarkiau, kadangi labai norėjau valgyti nuėjau į virtuvę, bet ten buvo Neitenas jis tiesiog man padavė lėkštę su maistu ir išėjo.. Nieko nesupratau, bet paėmiau lėkštę ir atsisėdau prie baro stalo. Viską suvalgius nusprendžiau, kad metas pažiūrėti ką jis veikia. Užėjus į kambarį jis jau miegojo nusprendžiau pabūti nuoširdi ir šią naktį jam netrukdyti ir miegoti šalia šuns ant sofos svetainėje. Naktį girdėjau kaip jis vaikščiojo, aš girdėjau kaip jis priėjo prie manęs apklojo mane ir išėjo į kiemą. Supratau, kad jis išvedė šunį pasivaikščioti nes šuns šalia nebebuvo. Norėčiau jam padėkoti, bet mes nebendraujame aš su juo tikrai nekalbėsiu. Pradėjau vėl galvoti apie tėtį ir užmigau..

Priešas ir meilė Donde viven las historias. Descúbrelo ahora