2 Skyrius

42 3 2
                                    

Susitaikiau su tuo, kad jis turės sėdėti su manimi per visas pamokas. Tiesiog nekalbėsiu su juo ir problema išspręsta. Taigi po pamokų mama pasakė, kad Neitenas mane parveš namo, kadangi buvau taip baisiai pavargusi nuo 9 pamokų tiesiog sutikau ir sėdau į mašiną. Iki mano namų apie 10 minučių kelio su mašina. Todėl jis išjungė radiją ir paklausė - Tai kaip tavo diena, Akvile?  Aš tiesiu taikymu atsakiau - Visai gerai išskyrus tai, kad turiu važiuoti vienoje mašinoje su tavimi... Bet ji buvo nebloga tik labai pavargau... Grįžus namo mama pasakė, kad svečiuojasi Neitano mama ir jis pats visai likusiai savaitei. Tai reiškia, kad man teks būti viename kambaryje su juo dar keturias dienas... Na nieko blogo gi nebus :/ Po kelių valandų mama pagamino vakarienę ir kai visi pavalgė nuėjo miegoti. Mano kambaryje buvo mano lova ir sofa todėl mano mama su Neitano mama miegojo vienoje lovoje, o man teko miegoti viename kambaryje su juo... Nes sesės kambaryje tik viena lova, o salione ant sofos miega šuo.. Neitenas užmigo greitai, bent jau taip maniau paaiškinsiu kodėl. Prisiminiau savo tėtį kuris mirė avarijoje šiais metais ir pradėjau verkti į pagalvę ir pajutau šiltą apsikabinimą ir švelnius, tylius žodžius -Viskas gerai neverk. Po šių žodžių aš nusiraminau ir užmigau Neitano glėbyje...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now