13 Skyrius

11 2 0
                                    

Ryte atsibudus pirmoji nuėjau nusiprausti ir paruošti stalo pusryčiams. Žinojau, kad sesuo atsikėlus iš karto bėgs prie dovanų, dovanos jai patinka, bet šios Kalėdos buvo kitokios. Pirmiausia ji įteikė dovanas mums visiems. Pasirodo, kad net ir mums jie buvo atnešę dovanų, o aš jiems nieko nepadovanojau. Na jie neįsižeidė, visi išpakavę dovanas buvo labai laimingi ir štai likau aš paskutinė mano dovana buvo nuo Neitano... Bijojau ją išpakuoti, aš žinojau, kad prie dovanos jau bus prisidėjus ir Ana. Jie visi šypsojosi ir laukė kada aš atplėšiu savo dovaną, atplėšusi dovaną pamačiau, kai ką apie ką aš svajojau visą savo gyvenimą. Jis man padovanojo ACDC marškinėlius, tai yra mano mėgstamiausia grupė, o šalia buvo laiškelis "Su gimtadieniu ir Kalėdomis, Akvile. Neitanas" Aš labai nustebau, kad net pašokau ir priėjau prie jo ir padėkojau. Aš buvau tokia laiminga, kaip mažas vaikas gavęs saldainį.
PO KELIŲ VALANDŲ
Visi pavalgę nusprendėme nueiti pasivaikščioti, bet Neitanas atsisakė, todėl aš nusprendžiau irgi atsisakyti ir paklausti kas jam yra. Jis kažkoks šiandieną ne toks, aš nesuprantu taigi Kalėdos... Jis turėtų būti dabar toks laimingas... Kai visi išėjo ir likome mes dviese, aš priėjau prie jo ir paklausiau -Tau viskas gerai? Tu kažkoks netoks šiandien. Juk šiandien Kalėdos, tu turėtum būti laimingas. Jis tik nusišypsojo ir pasakė, kad mano staigmena laukia mašinoje. Aš labai nustebau ir kuo greičiau užsidėjau batus ir išėjau į lauką. O mašinoje aš pamačiau...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now