Tik uždarius spintelės dureles, pamačiau jo veidą, jis kelias sekundes spoksojo į mane iki kol aš jam nepasakiau -Tai, alio nori kažką pasakyti ar taip ir žiopsosi? Jis iškart atsipeikėjo apsisuko ir nuėjo... Aš nieko nesupratau, bet sakykim. Pagaliau pamokos pasibaigė, bet šiandien sugalvojom su Lana nueiti į miestą apsipirkti Kalėdoms, nes reikia nupirkti mamai ir sesei dovanų. Įsėdome š autobusą ir iškeliavo me į miestą. Praėjus pro kelias parduotuves radau visiems dovanas, mamai nupirkau naują mergztuką, o sesei nupirkau naują makiažo rinkinį. Grįžus namo supakavau dovanas, kadangi jau nebereikės ryt į mokyklą pasidariau kavos, sumuštinių ir įsijungiau serialą, kai tik į kambarį užėjo mama ir pasakė, kad per šias Kalėdas pas mus svečiuosis Neitanas ir jo mama. Aš vos nepradėjau rėkti, kodėl?! Jis jau per daug su manimi bendrauja, plius tikiuosi jis paaiškins apie šiandieninį savo elgesį...
GRUODŽIO 24
Na štai atėjo Kūčios, padėjau mamai pagaminti visus dvylika patiekalų, baigus gaminti po kelių minučių į duris atėjo skambutis. Sesuo nuėjo atidaryti durų ir įleido svečius. Šiais metai su savo giminėmis nešvenčiame, nes jų mažai ir teturime, mes visada šią šventę švesdavome su tėčiu ir seneliu... Pavalgius kai visi pasisotino visi nuėjome miegoti ir laukėme ryto, šią naktį jie ir vėl pasiliko pas mus, nes visi buvo labai pavargę ir norėjo miego. Nusistačiusi žadintuvą 4 ryto nuėjau miegoti. Prabudusi 4 ryto nuėjau ir padėjau dovanas po eglę, ir tuo pačiu išvedžiau šunį į lauką pasivaikščioti.
YOU ARE READING
Priešas ir meilė
RomanceŠi knygą yra apie du priešus Neitaną ir Akvilę kurie labai nemėgsta vienas kito, bet tuo pačiu metu ir įsimyli... Tai meilės istorija paremta kitomis knygomis...