19 Skyrius

12 1 0
                                    

Su juo kartu buvo ir Evita... Ji jo pusseserė!! Kaip, kodėl?! Pasirodo sužinojome, kad jie jau seniai myli vienas kitą nui tada kada susipažino ir jie dabar kartu gyvena Egypte. Ji neišvyko mokytis į Angliją, ji išvyko susitikti su savo bahurėliu. Na mes išsiaiškinome ir pritarėme jų santykiams. Po kelių valandų vaikščiojimo nusprendėme nueiti kažkur pavalgyti. Užėjo į vieną restoraną kuriame yra gaminamas tradiciškas Egyptietiškas maistas.. Pavalgius nuėjome į miesto centrą ir apžiūrėjome įdomius pastatus ir panašiai. Vakare grįžus nusprendėme eiti miegoti...
PO TRIJŲ SAVAIČIŲ
Šį ryt atsikėlus pasijutau labai blogai, mano mėnesinės vėlavo ir aš norėjau tuo metu blynų su agurkais. Ar tai normalu? Aš nusprendžiau nesakyti Neitanui kas man yra ir tęsti savo kelionę. Jau artėjo vasara, greit išskrendame atgal į Lietuvą. Jau rytoj... Aš nusprendžiau, kad šiandien diena turi būti isimintiniausia visoje kelionėje. Dieną nuėjau dėl viso pikto į vaistinę ir nusipirkau nėštumo testą. Jį pasidarius testas buvo teigiamas... -Pasakysiu jam vakare. Šį vakarą mes ėjome visi prie fontanų prie kurių patenkama retai nes bilietai buna išparduoti, bet šį kartą mums pasisekė, mes buvome vieninteliai. Man nusisukus pažiūrėti į fontanus atsisukusi pamačiau Neitaną ant klupint ant vieni kelio ir sakant šiuos žodžius... "Ar tekėti už manęs?" Jo pusbrolis viską filmavo aš pasakiau "taip" ir pajutau kaip man pradėjo riedėti ašaros.. Apkabinau jį ir pabučiavau. Atsitraukus pasakiau "Aš laukiuosi" jo reakcija buvo neįtikėtina, jis pradėjo mane bučiuoti ir sakyti, kad mes busime pati geriausia šeima. Aš supratau, kad taip ir bus...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now