16 Skyrius

14 3 0
                                    

Aš atsiminiau, kaip mūsų šeimos keliaudavo po pasaulį kartu. Tuo metu vieną dieną mes abudu labai norėjome į miestą, tai tėvai nusprendė mus nuvesti ir nuo to laiko kai mes norėjome sukti į skirtingus kelius ir nebebendraujame... Ar mes tikrai dėl tokio kvailo dalyko susipykome? Na ką galiu pasakyti mes buvome tik maži vaikai... Dabar jis kasdien ateina pas mane ir mes vis šnekamės, man sunku užmigti kai jo nėra šalia, todėl šiandien paprašysiu jo pasilikti... Ilgai laukiau jo, bet šiandien jis neatėjo iškarto pasiėmiau telefoną ir pradėjau jam skambinti... Jis neatsiliepė iškarto nubėgau pas mamą ir paklausiau kur jis?! Ji atsakė, kad rytoj jis jau išvyksta aš pradėjau verkti ir išbėgau iš namų... Aš bėgau iki jo namų, nubėgau kuo greičiau pabeldžiau į duris, jo mama atidarė duris aš nepasisveikinus įbėgau į namą ir pradėjau ieškoti jo. Nubėgau į jo kambarį ir pamačiusi jį pribėgau ir staigiai apsikabinau... Pradėjau verkti, nes pamačiau, kad jis jau dedasi savo daiktus, prie durų buvo padėti lagaminai... Aš pradėjau dar stipriau verkti, jis tik apkabino mane tvirčiau ir pasakė man neverkti, jis pasakė -Neverk, saulele, pati žinai koks aš, kaip visada turiu siurprizų. Dabar parvešiu tave namo ir susidėk tau svarbiausius daiktus rytoj kartu išvykstame. Aš nesiruošiu vykti mokytis niekur jei tu to nenori, aš noriu keliauti su tavimi. Rytoj išvykstame į Egiptą :) Aš tik dar stipriau jį apsikabinau ir nusišypsojau, dabar tenorėjau gulėti lovoje apsikabinus jį ir galvoti apie mūsų ateitį... Jis parvežė mane namo o prie namų slenksčio dar pabučiavo į kaktą ir pasakė -Ryt 9 būk pasiruošus Aš jam atsakiau -Prašau...

Priešas ir meilė Where stories live. Discover now