Ryte atsikėlus šalia radau vis dar gulinti Neitaną ir šuniuką. Labai norėjau valgyti, todėl atsargiai pasistengiau išsprukti iš Neitano rankų, bet jis atsibudo ir pasakė lik lovoje aš tau atnešiu pusryčius. Jis po kokių dešimt minučių atnešė arbatos ir skanius pusryčius. -Ačiū, Neiti :) padėkojau jam ir pavalgiau. Kai pavalgiau jis nusprendė, kad neprošal būtų pasivaikščioti tuo pačiu ir šunis išvetume pasivaikščioti. Mes apsirengėme, aš šiandien kadangi jau vasarą apsirengiau gražia suknele, o Neitenas mano dovana maikę ir šortais. Mes paėmėme pavadėlius pririšome šunis ir išėjome į parką. Parke jis man pasakė -Aš labai džiaugiuosi, kad turiu tave. Be tavęs aš niekas, aš ištisus kelis metus galvodavau apie tave, aš vis žinojau, kad myliu tave... Aš jam ir atsakiau -Jaučiau tą patį ypač po sesės surengto vakarėlio tetos namuose, kai pasisiuliai nuvežti mane į mokyklą. Aš tikiuosi, kad mūsų vaikas bus panašus į tave. Pasivaikščiojius, paplepėjus grįžome namo. Šiandien mano sesuo vis dar negrįžo, bet mama jau buvo grįžus. Mama padarė mums pietus ir paklausė ar žinome vaikelio lytį? Mes atsakėme, kad tam surengsime šventę su visais artimais žmonėmis.
PIRMADIENIS
Štai atėjo pirmadienis Neitanas šiandien visą dieną buvo mano kambaryje ir mokėsi, nes jam buvo online kursai. Aš mokiausi irgi online l, nes į mokyklą nebeėjau...
PO MĖNĖSIO
Atėjo ta diena kai šiandien yra mokslų baigimo diena. Mes išvykome į Vilnių, nes iš ten online mus mokė. Šiandien apsirengėme gražiai. Nuvykus po visų ceremonijų gavome diplomus, poto metėme visi kepures ir taip baigėme savo mokslus.
KITAS RYTAS
Šiandien Neitano gimtadienis, kaip tik šiandien padarysim vakarėlį vaikelio lyčiai sužinoti..
YOU ARE READING
Priešas ir meilė
RomanceŠi knygą yra apie du priešus Neitaną ir Akvilę kurie labai nemėgsta vienas kito, bet tuo pačiu metu ir įsimyli... Tai meilės istorija paremta kitomis knygomis...