2- Tüm Dünya Şahidim Ki Seni Çok Seviyorum

200 12 31
                                    


~Flashback~

Minho'dan

Bugün okulumuz bizi lise gezmeye götürecekti aslında hiç gitmek istemiyordum çünkü zaten aklımda bir lise vardı ve diğer liseleri gezmeye gerek yok diye düşünüyordum.

Ben böyle düşünürken Seungmin koşarak geldi ve sırtıma atladı sırtıma atlayan Seungmin'e dönerek güldüm ve bacaklarından tutup bahçede koşmaya başladım. O çığlık atarken ben kahkahalarla gülüyordum en sonunda kulağımı ısırdığında onu bırakmak zorunda kaldım.

- Ya oğlum salak mısın niye koşuyosun düşecektim az kalsın
+ Sen sırtıma atladın bende koştum atlamasaydın

Biz konuşurken müdür herkesi topladı ve otobüslere yerleştirdi bizde Seung'la ikili koltuklardan birine çökmüştük.

Yaklaşık 5 lise gezdikten sonra Seul'de bir liseye gelmiştik. Liseye gelen tek ortaokul biz değildik başka bir ortaokulun öğrencileri de oradaydı aralarında kahkaha atarak gülen bi çocuk dikkatimi çekmişti. İnanılmaz derecede güzel bir yüzü vardı fiziği de öyle ben çocuğu süzerken o da beni fark etmiş olacak ki bana gülerek bakıyordu. Onu nasıl bulurum diye düşünürken formasına bakmak aklıma geldi hangi okulda olduğunu görmüştüm okulu gezerken sürekli aklım ondaydı sürekli ona bakıyordum gerçekten çok etkileyici biriydi gözlerinde adeta tüm bir galaksiyi taşıyordu.

Şu anda adını bile bilmediğim birinin okulunun önünde hiç tanımadığım birini bekliyordum. Zil çalınca tüm öğrenciler yavaş yavaş dağılıyordu. Kulağıma tanıdık bir kahkaha iliştiğinde bunun onun sesi olduğunu anlamıştım heyecanla kapıya bakıyordum. O çocuk çıktı kapıdan hiç etrafına bakmadan gidiyordu yanında birkaç arkadaşı vardı. Gülerek okuldan çıkıyorlardı beni fark etmemişti bile. Hemen yanına koştum ve yavaşça koluna dokundum bana baktığında beni hatırlamış olacak ki genişçe gülümsedi. Bende ona samimi bir gülümseme sunup " Biraz konuşabilir miyiz? " dedim beni onaylayıp arkadaşlarına birkaç bir şey söyledikten sonra yanıma yaklaştı.

- Selam seni o günden sonra bir daha göremem sanmıştım
+ Ben o gün senin okulunu gördüğüm için belki arkadaş oluruz diye şey ettim

Kalbimin ritminin hızlanmasına engel olamamıştım heyecanlanmıştım onu görünce.

- Hey sakin ol yanakların ne kadar kızardı şuan görmelisin iyi şey etmişsin olalım. Ben Han Jisung
+ Bende Lee Minho ama arkadaşlarım bana Lee Know da diyor hangisini kullanmak istersen
- Peki Lee Know o zaman bana telefon numaranı ver ki her görüşmek istediğimizde birbirimizin okulunun önüne gelmek zorunda kalmayalım ha ne dersin
+ Tabi yaz

İkili birbirlerinin numaralarını aldıktan sonra ordan ayrılmışlardı.

Siz
Aaaaa Seung bak bii

Seungg
Noldu bu kadar heyecanlanacağın

Siz
Geçen gezide bir çocuk vardı ya benim bakıp durduğum numarasını aldım lan

Seungg
O nasıl oldu tam olarak

Siz
Yani ben biraz okulunun önüne gidip beklemiş olabilirim yani bence olabilir

Seungg
Eee neymiş adı

Siz
Han Han Jisung

Seungg
Eee aldın numarasını şimdi nolcak

Siz
Bilmem belki arkadaş oluruz

10 ay sonra

Elime telefonumu aldım ve Jis'i aramak için numarasını tuşladım telefon birkaç kez çaldı ve açıldı

Deja Vu / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin