Minho'dan
Sabah uyanıp yattığımız yerden kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazırladım. Jisung'un yiyeceği sevdiği herşey vardı sofrada. Sofrayı hazırladıktan sonra tekrardan yatak odasına girdim. Yatağın boş kısmına oturup yanımdaki bedenin saçlarını okşadım.
+ Ji bebeğim hadi uyan kahvaltı yapalım
- 5 dk daha uyusam lütfen
+ Hadi bebeğim sofra hazır
- İstemiyorum ben sen ye Midem bulanıyorKalkmayacağını anlayınca yattığı yerden kaldırarak kucağıma aldım. Ve doğruca banyoya yürüdüm. Banyoya geldiğimizde kucağımdaki bedeni banyo bankosunun üzerine bıraktım ve onunda yüzünü yıkadım. Biraz daha ayıldığında tekrardan kucağıma alarak merdivenlerden inmeye başladım. Kıkırdayarak konuştuğunda bir yandan merdivenlerden iniyor bir yandan da kucağımdaki bedeni dinliyordum.
- Eğer ben her mızmızlandığımda sen beni böyle kucağında taşırsan ben şımarırım
+ Şımar bebeğim ben ömrümün sonuna kadar seni taşımaya razıyım.
- Ayrıca biz bu beraber yaşama işini neden daha önce yapmadık kiOmuz silkip yoluma devam ettiğimde masaya gelmiştik. Yemeğimizi yedikten sonra. Hazırlanmaya gitmiştik. Hazırlandığımızda evden çıkıp havalimanına ulaşmamız tahmin ettiğimizden daha uzun sürmüştü ama biz neyse ki erken çıkmıştık evden.
Kontrollerden geçtikten sonra uçağa binmiştik. Benim yükseklik korkum olduğu için cam kenarına jisung oturmuştu. Oturduğum yerde sıkı sıkı koltuğun kolunu tutuyordum.
Bi anda elimin üstüne konan elle kafamı soluma çevirdiğimde bana endişeyle bakan sevgilim konuşmuştu.
- Aşkım biliyorum korkuyorsun al ilaçlarını uyu çıkartayım mı çantamdan
Çantasına eğildiğinde kolunu tutup durdurdum.
+ Çıkarma içmicem istemiyorum ben uyuduğumda bişey olur miden bulanır korkarsın canın bişey ister olmaz uyuyamam
- Saçmalama Min bişey olursa kendim halledebilirim
+ Hayır ya korkmuyorum sen uyu şimdi bende işlerimi halledeyim
- PekiKonuşmasını bitirdikten sonra önüne dönüp kollarını göğsünde bağladı. Gülerek yanağını öptüm.
+ Küstün mü?
- Yoo ne alaka
+ Ya bebeğim cidden korkuyorum sana bişey olacak diye eğer sana bişey olursa ben kendimi affedemem beni de anla lütfen
- Ya ama bende seni düşünüyorum sen böyle yapınca kendimi yük oluyomuş gibi hissediyorum
+ Bir sen birde San benim ömrümü bitirdiniz size yemin ederim ikiniz beni kesseniz sesim çıkmaz ikinizde benim en değerli varlıklarımsınız yük olma gibi bir durum yok eğer yükseniz bile ben ömrümde bu kadar güzel bir yük taşımadımGöğsünde birleştirdiği elini çözüp yanağımı okşadı. Ve sessizce konuşmaya başladı.
- Özür dilerim
Gözünden akan yaşı elimin tersiyle sildim.
+ Ne için aşkım
- Sana inanmadığım sana güvenmediğim için özür dilerim 1 yılımızı heba ettiğim için özür dilerim seni ağlattığım için özür dilerim
+ Özür dileme suçlu olan sen değilsin suçlu olan bende değilim kendini üzüp saçma konuları kafana takma eskiyi en azından o bir yılda yaşananları sil aklından ben geleceğe daha sağlıklı bakabilmek için sildim hatırlamıyorum artıkGözünden akan yaşları elinin tersiyle silip gözlerini gözlerimle birleştirdi.
- Seni çok seviyorum bazen diyorum ki iyi ki okul gezisine gelmişim iyi ki okulumun çıkışına gelmişsin iyi ki okul gezisinde felix'i dürtüp 'baksana taş gibi çocuk keşke sevgilim olsaydı' demişim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deja Vu / Minsung
Fanfiction1 yıl önce ayrılan Minho ve Jisung Minho'nun attığı bir post sayesinde 1 yıl sonra tekrardan konuşmaya başlar.