19- Günışığım ★

77 5 0
                                    

Jisung'dan

Ameliyatın üzerinden yaklaşık 3 gün geçmişti ve ben aptal gibi oturup hiçbişey yapmadan geçiriryordum günlerimi şu anda da Minho içerde tatlı yapıyor ben ise salonda oturuyordum.

Oturmaktan sıkılıp ayağa kalktım hızlı adımlarla mutfağa ilerledim mutfağa girdiğimde Minho kulaklığının bir tarafını takmış bir tarafını kulağının arkasına sıkıştırmış şarkı mırıldanarak önünde duran kasenin içindeki harcı karıştırıyordu.

Haline kahkaha attığımda sesimle bana döndü ve hızlı adımlarla yanıma geldi.

+ Bebeğim neden bana seslenmedin ben gelirdim yanına
- Oturmaktan çok sıkıldım
+ Gel

Beni kucağına alıp tezgaha oturttu. Az önceki hali aklıma gelince sormak adına konuştum.

-Sevgilim
+ Efendim bebeğim
- Kulaklığı neden öyle taktın biri kulağında biri değil
+ Seslenirsen duyabilmek için

Dediğiyle elimle gel gel işareti yaptım. Gelip bacaklarımın arasındaki boşluğa girdi. Dudağına minik bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildim.

- Seni seviyorum
+ Bende seni seviyorum

O da dudağıma bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildi ve yan tarafımda duran kasenin içindeki harcı karıştırmaya devam etti bir yandan da benimle sohbet ediyordu.

+ Ji neli yapalım cheesecake'i
- Limon
- Ama sen yemiyorsun
+ Önemli değil yapabilirim
- Yok yok olmaz bilmem ki sen seç ya
+ Orman meyveli?
- Olur ama var mı meyvemiz
+ Evet bebeğim buzlukta var
- Ben yapabilir miyim
+ Hm hm

Tezgahtan zıplayıp ocağın başına geldim sosu yaptıktan sonra soğuması için kenara koydum. Minho da keki fırına atmıştı mutfağı toparladıktan sonra beraber salona geçtik.

Ben oturuyordum Minho ise benim dizlerimde yatıyordu bir yandan saçlarıyla oynarken bir yandan da sohbet ediyordum onunla.

Fırının sesiyle Minho kalktı o pastayı ayarlarken bende telefonla ilgileniyordum.  Mutfaktan çıkıp yanıma geldi kafamı telefondan kaldırdım. Bana gülümseyip konuştu.

+ Bebeğim ben yukardayım bir kaç evrak işim var onları halledeyim olur mu birşey istersen seslen
- Tamamdır

Minho'dan

Odadan ayrıldıktan sonra üst kata odaya çıktım kapıyı kapattıktan sonra ne olur ne olmaz diye banyoya girdim. Rehberden Hyunjin'i bulup aradım. Birkaç çalmadan sonra telefon açıldı.

Hyunjin ve Minho telefon konuşması

+ Alo Hyun
- Efendim
+ Benim kargo nerde
- Bi saniye

- Lix bebeğim kargo nerdeymiş bir bakar mısın
+ Tamamdır bakıyorum

- Bi saniye lix bakıyo
+ Tamam tamam
- Gelmiş evin yakınındaki postanede kapanmadan al
+ Tamamdır sağolun lix'e selam söyle
- Tamamdır

Odadan çıkıp oturma odasına geldim jisung hala koltukta oturuyordu.

+ Ji bebeğim A4 kağıdı almaya gidiyorum istediğin birşey var mı
- Atıştırmalık birşeyler alabilirsin bekle kartımı getireyim
+ Senin benim mi var ji ben alıırım 15 dakikaya gelirim
- Tamamdır dikkat et

Evden çıktıktan sonra arabayla postaneye geldim kargoyu aldıktan sonra paketten çıkartıp kutuyu cebime attım. Daha sonra markete gidip atıştırmalık aldım.

Deja Vu / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin