11- Gökteki Yıldızlar Kadar ⭐

108 4 2
                                    

Minho'dan

Sabah uyandığımda  yanımdaki rahatsız sandalyede arkasına yaslanmış uyuyan jisung ile karşılaştım. Elimi gitmemden korkarcasına sıkı sıkı tutmuş adeta ayakta uyuyordu. Bacağımdaki ağrı yüzünden yerimde rahatsızca kıpırdandım. Uyanmaması için yavaşça hareket ediyordum ama jisung'un uykusu çok hafif olduğu için uyandı ve kocaman gülümseyerek bana baktı.

+ Günaydın
- Günaydın
+ İyi misin bir yerin ağrıyor mu bişey ister misin doktor falan çağırayım mı
- Sakin ol biraz bişeyim yok iyiyim sende burda uyumuşsun kalkta şurdaki koltuğa yat hadi sırtın ağrıyacak
+ Yok yok aldım ben uykumu senin biryerin ağrıyor mu onu söyle bana
- Biraz başım ve ayaklarım ağrıyor sadece

Alçılı ayaklarıma bakarak fısıltıyla küfür etti duymamı istemiyordu sanki. Ona bakarak sessizce güldüm. Daha sonrasında aklına birşey gelmişti ki yerinden kalkıp koltuğun üstündeki telefonunu aldı ve yatağın üstüne yanıma oturdu. Whatsapptan birşeylere bastı sonra telefonu ikimizinde yüzü gözükecek şekilde ayarladı. Sonra bana dönüp konuştu.

+ Chan hyung her sabah ve akşam beni görüntülü arayın dedi onu arıyorum sorun olur mu?
- Yok hayır olmaz

Saçımı düzeltip gülümseyerek kameraya baktım. Birkaç çalmadan sonra telefon açıldı kocaman gülüşüyle Chan hyung kameraya bakıyordu aynı şekilde bizde gülümsedik ve konuşmaya başladık.

+ Nasılsın Minho iyisin demi gelmemi ister misin
- Yok yok iyiyim hyung jisung bana bakıyo bir problemim yok teşekkür ederim düşünmeniz yeter
+ O nasıl laf Minho tabiki düşünücez diğerlerini de ekleyin onlarla da konuşun
- Tamamdır hallediyorum şimdi

Deyip kalan arkadaşlarımızı da konuşmaya ekledim. Birkaç kez çaldıktan sonra telefonu açtılar konuşmaya devam ettik o sırada bende felix'e ithafen konuştum.

- Kusura bakmayın felix hyunjin güzelim gününüz mahvoldu biraz benim ihmalkarlığım yüzünden oldu adamı gördüğüm halde umursamadım
+ Öff saçmalama Minho senin sağlığından önemli mi sen bi hastaneden çıkta konuşuruz o zaman yaparız bi şeyler

"Peki" diyerek gülümsedim daha sonra biraz daha konuştuk ve telefonu kapattık. Jisung elinde bir yemek tepsisiyle gelmişti ellerim sarılı olduğu için yemeği bana yedirdi. Ona bakarken eski anıları ne kadar çok özlediğimi fark ettim. Aklıma dolan anılarla gözümden bir damla yaş aktı jisung görmesin diye elimin tersiyle gözümü sildim ama görmüştü sanırım. Hemen endişeyle konuştu.

+ Minho iyi misin bir yerin mi acıyor noldu
- Yok yok iyiyim bişeyim yok o kadar olandan sonra hala benim yanımda kalıyosun ya ondan biraz duygulandım
+ Bende bişey oldu sandım tabiki ben kalıcam yanında aptal

Kullandığı kelime ile kocaman gülümsedim sevgili olmadan önce ve sevgili olduktan sonra da sürekli saçma bişey söylesem bana aptal derdi. Onca olan şeyden sonra hala yanımda olması hala bana bakması beni çok sevindirmişti belkide ben kendi kendime gelin güvey oluyordum çünkü zaten şu anda bir ilişkisi var. Yemeği bitirdikten sonra eline telefonunu alıp yerinden kalktı bana dönüp konuştu.

+ Davayla alakalı konuşucam dışardayım bir şey olursa seslen olur mu
- Tamam

Yanımdaki komidinin üzerindeki poşeti aldım kitap okumayı çok sevdiğimi bildiği için kitaplarımdan getirmişti. İçinden birini zar zor çıkardım kitabı yatağın üstüne kurulan masaya yasladım ve zorda olsa okumaya başladım.

Jisung'dan

Dışarı çıktıktan sonra davayı açmasını istediğim arkadaşımı aradım ve davayla alakalı konuşmaya başladık. Çarpan adam için arama emri çıkarttırdık üzerine araba kamerası civardaki kamera kayıtlarıyla birlikte kanıtları oluşturmak için ekip ayarladık. Şimdi sadece davayı kazanabilecek kadar kanıta ihtiyacımız vardı.

Deja Vu / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin