9-Benimle Bir Ömür Geçirir Misin? ( HyunLix)

114 5 4
                                    

Sabah hyunjin'in beni ardı ardına aramalarıyla uyandım. Sabahın bu saatinde beni araması için umarım çok iyi bir sebebi vardır yoksa onu gerçekten öldüreceğim. Kalkıp komodinde hala titreyen telefonu elime aldım. Aramayı cevaplandırdım ve sinirli bir ses tonuyla konuşmaya başladım.

Minho ve hyunjin telefon konuşması

- Alo ne var sabahın köründe be saat daha 7 amk
+ Sanada günaydın canım arkadaşım
- Kes be umarım sabahın köründe uyandırılmamın geçerli bir sebebi vardır yoksa seni cidden geberteceğim
+ Var var şey dicem şimdi ben felix'e evlilik teklif edicem de yani bugünü birlikte geçirelim sanki normal bir gün gibi ondan sonrası bende bize kahvaltıya gelin
- Amk sence kahvaltı saati mi şuanda hyunjin tamam kardeşim evlilik teklif edicende saat bi 9 olsaydı bari be neyse tamam gelirim ben birazdan
+ Tamam tamam ama bişey çaktırma nolursun bak süpriz olsun istiyorum
- Tamam be hadi kapat boş yapma

Telefonu suratına kapatıp kısa bir duş aldım üzerimi giyinip evden çıktım arabama binip hyunjinlerin evine gittim. Evlerimiz çok uzak değil ama çok yakında değildi. Eve vardığımda beni kapıda felix karşıladı.

+ Selam Minho günaydın
- Günaydın lix diğerleri geldi mi
+ Sadece Chan hyung geldi

İçeriye girdiğimde Chan hyung ve hyunjin koltukta oturmuş bişeyler konuşuyolardı. Bende yanlarına oturup onları dinledim felix mutfakta kahvaltıyı hazırlıyodu. Kapı çaldığında ikisi konuşmaya devam ediyordu o yüzden kalkıp kapıya ben baktım. Jeongin ve changbin birlikte gelmişlerdi ikisine de sarılıp içeriye aldım. Kapı tekrar çaldığında gelenin seungmin olduğunu tahmin ediyordum çünkü jisung gelmez diye düşünüyordum ki kapıyı açtığımda karşımda jisung vardı onuda içeriye davet ettiğimde son olarak seungmin de gelmişti.

Hep beraber sofraya oturduğumuzda gözüm sürekli jisung'un olduğu tarafa kayıyordu o ise tabağına birşeyler almış tabağındakilerle oynuyordu. Etrafta inanılmaz bir gerginlik vardı. Ki o gerginliği hyunjin'in bir anda bağırması bozdu. " Evet aşkolar 1 yıl sonunda tekrar hep beraberiz bugün 1 yıl boyunca yapmadığımız herşeyin acısını çıkartalım tatsızlık çıkmasın" diyerek ilk bana sonra da jisung'a baktı kafamı 'ne var' anlamında salladığımda göz devirerek önüne döndü.

Kahvaltıyı yaptıktan sonra bulaşıkları halledip evden çıktık. Hyunjin'in talimatına göre ilk olarak kafeye kahve içmeye sonra piknik yapmaya akşam oluncada lunaparka gidecektik. Hepimiz onu onaylayıp kendi arabalarımızla peşine düştük. En önde hyunjin ve felix bir arkasında jeongin ve changbin onun arkasında ben arkamda da sırasıyla Chan hyung,jisung ve seungmin geliyordu.

Kafeye vardığımzda kimse ne konuşacağını bilmiyordu herkes bir kıvılcım arıyodu konuşmaya başlamak için. En sonunda herkes açılıp sohbet etmeye başladı. Ordan kalkıp çok güzel bir yerde piknik yaptık daha sonrasında ise akşama doğru gelirken lunaparka gittik.

Felix'ten

Sabahtan beri hyunjin sayesinde aşırı güzel zaman geçirmiştik. Tüm arkadaşlarımla tekrardan buluşmak çok iyi gelmişti. En son lunapark'a geldiğimizde herkes girişte toplandı. Ve içeriye girdik içeriye girdiğimizde içerisi çok sakindi çalışanlar dışında resmen bomboştu ortalık. Arkamdan sarılan sevgilime kocaman gülümseyerek elini tuttum ve hep beraber içeri girdik.

- Hyunjin niye burası bu kadar sakin bi de hafta sonu bu kadar sakin çok tuhaf değil mi
+ Bilmiyorum ki aşkım sen boşver onu bunu neye binmek istiyosun onu söyle
- Bilmem ki hep beraber karar verelim sadece benim isteğime göre olmasın
+ Tamam o zaman soralım şu mallara neye binmek istiyolarmış

Deja Vu / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin