Minho'dan
Kore'ye döneli yaklaşık 2 hafta oldu bu 2 haftada yeni bir ev bakıp oraya yerleşmeye çalışıyorduk.
- Pişt Min o kutuyu oraya koyma o kitap odasına içinde kitaplarım var getir senin kitaplarının olduğu kutuyuda yerleştireyim
+ Tamam bi saniye getiriyorumAşağı kata inip kutuyu götürdüm odaya ikimizde kitap okumayı çok sevdiğimiz için evin bir odasını kitap odası yapmıştık.
Odaya girdiğimde odadaki tekli koltukta oturan sevgilimin yanına yaklaştım.
+ Yorulduysan ben halledeyim bebeğim sen geç yat
- Yok yok şunları yerleştirip yemek yiyelim
+ Dışardan mı söylesekBir yandan kitapları yerleştiriyor bir yandan da konuşuyorduk.
- Gerçekten çok iyi olur çok yoruldum hiç yemek yapmaya halim yok.
Kitapları yerleştirdikten sonra yemekleri sipariş edip beklerken taşınma işlerini hallettiğimiz için derim bir nefes alıp koltuğa uzandık.
- Yarın adliyeye gidecek misin
+ Evet noldu ki
- Tamam benimde adliyeye gitmem lazım iki arabayla gitmek saçma olur beraber gidelim
+ TamamdırÇalan zille ayağa kalktım ama jisung beni kolumdan ittirip koltuğa oturmamı sağladı. Minik bir sırıtışla bana baktı.
- Dünde sen ödedin bugün ben ödeyeceğim
+ Ya aşkım ne alaka senin benim mi var
- Tamam sevgilim işte senin benim yok o yüzden ben ödüyorumKoşarak kapıya gittiğinde arkasından küçük bir gülümsemeyle baktım. Hala 1 ay sonra evlenecek olmamıza inanamıyordum parmağımdaki yüzükle oynarken dalıp gitmiş olmalıyım ki jisung'un beni dürtmesiyle gerçek dünyaya döndüm.
- Noldu sevgilim neye daldın gittin
+ Hiç
- Hadi söyle ya merak ettim
+ Ji ben hala evlenecek olmamıza inanamıyorum seni ilk gördüğüm anı hatırlıyorum şimdi 1 aya evlenicez
- Bende inanamıyorum aşkım bende seni ilk gördüğüm anı hatırlıyorumKoltuğa yaklaşıp üstüme eğildi dudağıma minik bir öpücük bırakıp çekildi.
- Hadi yemek soğuyacak kalk
+ Tamam geliyorum(1 Hafta sonra)
-Minn kravatım nerde
+ Aşkım yatağın üzerine bıraktım ya ordadır
-Ya yok işteBugün hyunjin ve felix'in düğününe gidiyorduk ve hazırlanmaya çalışıyorduk ama jisung sürekli birşeylerini kaybedip bağırarak onları arıyordu.
- MİNN
+ EFENDİM AŞKIM SÖYLE
- YANIMA GELYanına gidip aynalı masanın önünde oturan sevgilimin boynuna sokulup minik bir öpücük bıraktım.
+ Söyle aşkım
- Hangi parfümü sıkayımElime aldığım parfümü ona uzattım.
+ Bunu sık bu çok güzel kokuyor
- Teşekkürler sevgilimYatağın üzerindeki kıyafetleri toplarken jisung'un çalan telefonuna uzanıp arayan kişiye baktım felix arıyordu.
+ Felix arıyo açayım mı
- EvetTelefonu açıp kulağıma yaklaştırdım.
Felix ve Minho telefon konuşması
- Jisung nerdesiniz aq
+ Benim Minho
- Minho nerdesiniz aq
+ Jisung'un hazırlanmasını bekliyorum 10 dakikaya çıkarız
- Acele edin artık hadi
+ Öff tamam be kes sesini çilli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deja Vu / Minsung
Fanfictie1 yıl önce ayrılan Minho ve Jisung Minho'nun attığı bir post sayesinde 1 yıl sonra tekrardan konuşmaya başlar.