(Düğün Günü)
Sabaha kadar heyecandan uyuyamadığım için uyanmam zor olmamıştı düğün akşam olmasına rağmen sabahın 7 sinde ayağa dikilmiştim bile jisung biraz daha uyusun diye onu uyandırmadan kahvaltı hazırlayıp duş aldım saat 9'a gelirken odaya girdim.
+ Ji bebeğim kalk hadi kahvaltı hazırladım
- Hmm tamam kalkıyorum
+ Aşağıdayım bekliyorumTekrardan aşağıya indiğimde ikimizede birer fincan kahve doldurup masaya oturdum. Birkaç dakika sonra jisung da aşağıya indiğinde beraber kahvaltı etmeye başladık.
- Ayy Minho çok heyecanlıyım ben rüya gibi geliyo hala
+ Bende çok heyecanlıyım bebeğim gece hiç uyuyamadım o yüzden erkenden kalkıp kahvaltı hazırladım
- Ben çok yorgundum balayına izin alıcaz diye çok sıkıştı son zamanlarda işler dün galiba 8 duruşmaya girdim beynim uyuştu
+ Neyseki düğünden sonra 4 hafta doya doya gezeriz Avrupa'yı
- Ayy çok heyecanlı resmen 1 ay Avrupa turu yapıcaz çok güzel
+ Evet bende çok heyecanlıyım neyse hadi yiyelimde hazırlanalımHızlıca yemeğimizi yiyip ortalığı topladığımızda saat 12'ye geliyordu. Jisung hızlı bir duş alıp çıktığında ben aldığımız takımı giyiyordum ikimizde de aynı takımdan almıştık. Takım tamamen siyah bir takımdı. Üstümü giy indikten sonra tekrar yatak odasına döndüm. Jisung arkamdan çıkıp giyinme odasına gittiğinde. Yatağın üstüne oturup orda bekledim.
10 dakika sonra geldiğinde ayağa kalkıp baştan sona süzdüm karşımdaki bedeni.
+ Offf aşkım çok güzel olmuşsun be kimin sevgilisi taş gibisin
- Sende öyle çok güzel olmuş üstündeki çok yakışmış
+ Şimdi otur önüme saçını kurutayımBanyodan saç kurutma makinesini getirdikten sonra önümdeki aynalı masaya oturan sevgilimin saçlarını kurutmaya başladım.
Kafasını eğip bana baktığında tatlılığına dayanamayıp dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
Saçlarını kurutup şekil verdikten sonra o da benim saçlarımı yapıp geri çekildiğinde ikimizde çok güzel gözüküyorsun. Karşıdaki boy aynasına dönüp yan yana durduğumuzda görüntümüze iç çekip yanımdaki sevgilimin yanağına büyük bir öpücük bıraktım.
Biz oyalanırken saat 4 e gelmişti ikimizde kapının önündeki bay ve bayan han'ın bize yeni aldığı range rover'a bindik.
Düğün salonuna geldiğimizde bizim için ayrılan odaya geldik ardımızdan tüm arkadaşlarımızda geldiğinde hep beraber odada oturuyorduk. Jisung saçını beğenmeyip tekrar yaptırmaya karar vermişti. Kadın ellerini saçından çekip odadan çıktığında seungmin jisung'un yanına yaklaşıp arkasında durdu aynadaki görüntüye bakıp çapkın bir sırıtışla konuştu.
- Ji aşırı seksi oldun napsak
+ Üzgünüm sevgilime sadık bir kişiyim yapacak bişey yok seung
- Tüh yapcak bişey yok kaçırdıkHep beraber kahkaha attığımızda beraber sohbet etmeye devam ediyorduk. Jeongin, Jisung, Seungmin, Hyunjin kenarda sohbet ederken Changbin bir anda diz çöküp cebinden bir yüzük kutusu çıkarttı.
Hepimizin ağzı şokla açılırken jeongin changbin'e birşey söylemek için arkasını döndü.
+ Bin aşkım Jisunglar avrup-
- Jeong aşkım ben hyunjin ya da Minho kadar romantik biri değilim biliyorsun ama yapmaya çalışacağım bişeyler jeong seninle tanıştığım günden beri senden çok hoşlanıyordum ama sana söylemeye cesaret edememiştim. Ben seni çok seviyorum işte artık seninle sevgili olmak yetmiyor evli olalım istiyorum hep yanımda ol hiç gitme istiyorum hep yüzünü göreyim bana gününü anlat çocukların seni nasıl yorduğunu anlat birbirimizi tamamlayalım istiyorum. Seni o kadar çok seviyorum ki sevgim içime sığmıyor. Seni ne kadar sevdiğimi sana daha iyi göstermeme yardımcı olur musun? Benimle evlenir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deja Vu / Minsung
Fanfiction1 yıl önce ayrılan Minho ve Jisung Minho'nun attığı bir post sayesinde 1 yıl sonra tekrardan konuşmaya başlar.