7-Senden Nefret Ediyorum

124 6 0
                                    

~Flashback End~

1 Yıl Önce

Minho'dan

Bugün ayrı bir mutluyum çünkü bugün hayatımın aşkına evlenme teklifi edicem. Yaklaşık 8 yıldır beraberiz ve ben artık onunla hayatımı tamamen birleştirmek istiyorum ve ona teklif etmeye karar verdim. Ve Jisung'a mesaj attım.

Siz
Aşkım napıyosun

Mesajımı görmemişti aradan 1 saat kadar geçti ve cevap geldi.

Jis<3
Özür dilerim bebeğim bakamadım duruşmadaydım

Siz
Önemli değil müsait misin şimdi hala adliyede misin

Jis<3
Evet adliyedeyim ama birazdan eve geçicem müsaitim noldu bişey mi oldu

Siz
Yok şey dicektim bugün eğer işin yoksa akşam sahile gidelim mi ?

Jis<3
Olurr benimde senle bişey konuşmam lazımdı zaten iyi olur

Siz
Tamam o zaman konuşuruz eve gidince haber ver dikkatli sür

Jis<3
Tamamdırr yazarım öptüm <3

Siz
<3

Evett şimdi sadece vaktin gelmesini beklemek vardı. Duşa girdim çıktıktan sonra üstümü giyindim hazırlandım ve çok uzun süre önce aldığım yüzüklerin olduğu kutuyu cebime koydum. Jis'i aradım ve evden çıktım. İkimizin de arabası olduğu için ikimizde ayrı ayrı gidecektik benim evim yakın olduğu için erken vardım. Ve sevgilimi beklemeye başladım.

Beklerken yanıma birinin yaklaştığını hissettim jis olduğunu sanıp kocaman gülümsememle sağıma döndüm. Kafamı çevirdiğimde yanımda görmek isteyeceğim en son kişi bile olmayan ortaokulda bana takıntılı bir şekilde aşık olan zorbam vardı. Endişeyle cebimden telefonumu çıkardım ve jis'i aramak için rehbere girdiğimde telefonum elimden çekildi.

Sinirle ayağa kalktım ve sesimi yüksek tutarak bağırdım
-Telefonumu ver
+Bebeğim yapma böyle artık bak ne kadar büyüdük artık benim olabilirsin
- Kes sesini uzak dur benden benim zaten sevgilim var
+ Olsun benim için önemli değil sevgilinin olması

Üzerime doğru yürümeye başladı geri geri yürümeye başladım. Şuan tek isteğim bana dokunmasına fırsat kalmadan jis'in buraya gelmesiydi aşırı derecede korkuyordum. Ayaklarım artık beni taşıyamıyordu ellerimde titremeye başlamıştı. Yere çöktüğümde yanıma gelip üzerime eğildi belimi tutup beni kendine yaklaştırdı. Şuanda midem bulanıyor. Başım dönüyordu belimdeki ellerinin tutuşunu sıkılaştırdı ve beni öpmeye başladı. Gözümden yaşlar arkası arkasına akıyordu vücudum onu ittirmek için gücü kendinde bulamıyordu. Yinede ellerimi göğsüne yerleştirdim ve gücümün yettiği kadar ittirmeye başladım. Hala beni öperken ben bir yandan ağlıyor bir yandan onu ittirmeye çalışıyordum.

O sırada birinin bana doğru koştuğunu ve sinirle ismimi bağırdığını duydum. Kafamı oraya çevirdiğimde gözüm buğulu görüyordu ve gelenin kim olduğunu idrak edemiyordum. Yaklaşanın sevgilim olduğunu gördüğümde korkuyla suratına baktım. Bana iğrenerek bakıyordu ve gözlerinden yaşlar akıyordu hemen ayağa kalktım ve yanına koşup durumu anlatmaya çalıştım.

-Jis nolur götür beni burdan herşeyi anlatıcam beni zorla öptü

Sağ yanağımda hissettiğim el ile başım sol tarafıma doğru düştü yanağımda veya vücudumda hiçbir acı hissetmiyordum sadece kalbim çok acıyordu. Bana bakarak konuştu.

+ Kes sesini sen iğrenç bir insansın nefret ediyorum senden Lee Minho

Ve bulunduğumuz yerden uzaklaştı peşinden koşmak istedim ama yerimden kıpırdayamadım olduğum yerde adeta çivilenmiştim.

Deja Vu / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin