6. fejezet

664 73 16
                                    


    "Titkos egy perc éjszakája"

- Hahó! - kalimpált Floor egy asztaltól, ahol Vince-el ült.

- Végre már, azt hittem ide se értek!

- Most az egyszer nem rám kellett várni! - emelte Storm védekezőn magasba a kezét.

- Rám kellett. Elhúzódott a csoportmunkám, de itt vagyunk. - ült le szemben velük szembe David Stormmal - Nektek is elmondom ma nem ihatok sokat, haza utazom holnap.

- Holnap? Kihagyod az órákat? - lepődött meg Floor.

- Muszáj, anya szülinapja lesz. Pénteken meg amúgy sem lesz órám. Haza utazom, mielőtt ők utaznak el. Apa meglepi egy hajóúttal, péntek délután indulnak. A lényeg, észnél kell maradnom!

- Rendben, rendben - legyintett Vince majd elkezdte széttologatni az asztal közepén lévő dolgokat, hogy helyet csináljon, az eléjük ebben a pillanatban érkező tálcának.

- Vince! - rikkantott fel David, mikor meglátta az előtte sorakozó feles poharakat.

- Nyugi nem mind a tiéd! Azt tálaltam ki, hogy játszhatnánk egy kicsit.

- Piálós játék? - kérdezte David gunyorosan.

- Úgy sem iszunk hajnalig. Ha kicsit be is csiccsentünk rendben leszel indulásra.

David mélyet sóhajtott. Tudta, esélytelen, hogy ezt megússza.
- Rendben! - mondta beleegyezően – Milyen játékra gondoltál?

Vince hatalmas mosollyal az arcán nyugtázta, hogy nem is kell bevetnie semmi trükköt, hogy rávegye Davidot az ivásra.
- Egy kis kérdezz felelek. Hogy jobban megismerhessük egymást.

- Hogy jön ide a pia?

- Kérdéseket teszek fel. Ha válaszolsz, nem iszol, ha nem válaszolsz, iszol. Ilyen egyszerű.
David kétkedve felvonta a szemöldökét.
- Na, első körben igyunk, hogy lazuljunk egy kicsit. – osztott szét Vince három poharat, majd egyet leemelt magának is.

- Jesszus, milyen kérdések lesznek? - kezdett David elbizonytalanodni.

- Nyugi semmi extra. Nem kell pánikolni! - kacsintott Vince

Mind a négyen leborítottak egy felest.
- Mi a szar ez? - kérdezte Floor miután húzóra lenyelte.
- Vodka.
- Miért? – fintorgott Floor

- Mert szeretem. Első kérdés - kezdett bele a játékba - Első csók… hány éves voltál?
- Tizenkettő - csapta rá Floor
- Tizennégy - Válaszolta David
- Tizenhárom - mondta Storm
- Én iszok – vett fel egy újabb poharat Vince és kiitta a tartalmát.

- Annyira titkos? - kíváncsiskodott Floor.

- Nem, csak inni akartam. Második kérdés. Első alkalom, mikor, kivel és hol?

- Tizenhat voltam és a szomszéd lánnyal, a szobájában – szólalt meg ismét elsőként Floor.

- Szintén tizenhat, az akkori barátnőmmel az én szobámban - mondta David. A barátnő szónál Storm kicsit elhúzta a száját.

- Tizennégy voltam, az első pasimmal és egy tanteremben, suli után – közölte Storm majd egy jelentős pillantást váltottak Vince-el. Davidnak feltűnt a szavak nélküli kommunikáció, de nem mert rákérdezni a miértjére.

- Én... - emelte a poharat, majd ivott.

- Hé! Nem úszhatod meg folyton ivással – csattant fel Floor.

- Nyugi! Elmondom, de ehhez pia kellett. Tizenöt évesen, egy focipályán... - hatásszünetet tartott, majd folytatta - Egy csapattársammal.

David majdnem félre nyelte az üdítőjét.
- Egy férfival voltál először? - a kérdés csak úgy kicsúszott a száján.

Légy önmagad! ( Befejezett BL történet 🏳️‍🌈)Where stories live. Discover now