" Ez nem történhet meg újra!"
- Hahó, David! Itt vagyunk! - kiáltotta Floor és lelkesen integetett az asztaltól ahol Vince-el ültek.
- Jó reggelt! - ült le szembe velük - Storm? Reggel kelteni akartam, de...
- Nálam aludt. Kicsit elhúzódott az este - kuncogott a két fiú egymásra.
- Kár, hogy nem jöttél!
- Aham. Ő... és Storm?
- Ott van - mutatott a hátuk mögé Vince, ahol Storm egy másik asztalra támaszkodva állt, vele szemben három vihogó lányka. Úgy tűnt a fiú is jól szórakozik.
- Ezek meg kik? - érdeklődött David, hangjából enyhe ellenszenv sugárzott.
- Tegnap találkoztunk velük, a bárban. Most Storm oda ment köszönni.
- De rendes! - gúnyolódott David, majd egy pillanatra ledermedt mikor az egyik lány végig simított a fiú karján.
- Ő... Ő Storm barátnője?
Vince hirtelen félrenyelte az üdítőjét, és köhögve pillnatott a másik asztal felé.
Floor értetlen képet vágva nézte barátját.- Most meg mi van? - kérezte David.
- Te nem is tudod? - kérdezte Floor meglepetten.
- Mit nem tudok?
- Most komolyan? Te... Azt hittem.. nem gondoltam.
- Mond már ki, hogy mit akarsz!
- Storm meleg – bökte oda Vince.
-Tessék? - David szívverése a duplájára gyorsult.
- Nem is sejtetted?
- Nem - suttogta sápadt arccal.
Ekkor Storm észrevette Davidot és oda intett neki. Majd elköszönt a lányoktól és az asztalukhoz sietett. Egy mentes vizet szorongatva leült közéjük.
- Helló! - vigyorgott Davidra, de a fiú még bólintani sem tudott csak meredten bámulta rá - Rosszul vagy?
- A francba! – ugrott fel az asztaltól David - Ott hagytam a mobilom a szobámban, és mindjárt óránk lesz. Később beszélünk, sziasztok! - majd felkapta a táskáját és szó szerint elszaladt.
- Ezt meg mi lelte? - nézett a többiekre Storm. Floor rántott egyet a vállán. Neki fel sem tűnt, David furcsa viselkedése.
- Te nem eszel? – nézett a palack vízre.
- Oh, nem. Szar a gyomrom. Most elég a víz is.
Eközben Vince, csak David után bámult, ő igenis érezte, hogy valami nincs rendben, és az a gondolat ötlött fel benne, hogy talán az imént hallottak miatt viselkedik így. Stormra nézte, aki kedélyesen beszélgetett, és elfogta egy rossz érzés. Ha David homofób, az nagyon fog fájni a barátjának, mert tudta mennyire fontos neki a fiú.
David ismét a szobájáig szaladt. Izzadt, de nem a futástól. Szégyellte magát azért, mert így elmenekült és azért is, mert a hallottak így felkavarták.
- Nem! Nem, nem! Ezt nem hiszem el! - motyogta magába. - Ez nem történhet meg még egyszer!
Próbálta lenyugtatni magát. Lehunyta a szemét és észérveket sorolt a fejében.
- Már nem vagyok gyerek. Nem vagyok gyáva. Apám nincs itt, és sosem fog Stormmal találkozni.
Addig hajtogatta ezeket még végül megnyugodott. Bármilyen is legyen Storm ő most a legjobb barátja és ezt nem hagyhatja veszni.
Elindult hát az órajára, Floor már a terem előtt várt rá.
YOU ARE READING
Légy önmagad! ( Befejezett BL történet 🏳️🌈)
RomanceDavid egy főiskolát kezdő, nehezen barátkozó fiú. Már az első nap a feje tetejére áll az élete, miután a nevéhez hívem Storm beszáguld mellé a liftbe. Nagy küzdelem indul meg Davidban, a neveltetése (homofób apa) és az újonnan érkező érzései közötti...