2. Bölüm

717 38 14
                                    


SÜSEN

Sırtımı yatağın başlığına dayadım. Adamın bana kaçmak için sunduğu teklifin üzerinden bir hafta geçmişti. Teklifini kabul etmeyip direkt odama geçmiştim. Ömer'in verdiği şansı kaçarak kaybedemezdim. Kaçsam bile eninde sonunda beni bulacağını biliyordum. Onun için boşu boşuna çabalamaya gerek yoktu. Bir hafta içinde Ömer ile sadece yemek yerken bir araya gelmiştik. Bugün akşam yemeğine gelmeyeceğini belirtmişti.

Evdeki korumaları bahçeye alırken gecelikle odadan çıktım. Merdivenlerden inerken kapı sesi ile adımlarımı hızlandırıp kapının önüne geldim. Ömer ve Doruk gelmişti. "Selam" diyen Doruğa gülümsedim. "Toplantıyı eve çektik. Ortaklar birazdan gelir. Afet ablaya haber verir misin?" Ömer bana bakarken başımı sallayıp mutfağa ilerledim.

Ömer'in dediklerini iletip salona dönerken koltuğa oturup televizyonu açtım. Ömer ve Doruk büyük ihtimalle çalışma odasına çıkmıştı. Kapının çalınması ile mutfak kapısına bakarken kimse gelmediği için ayağa kalkıp kapıyı açtım.

"Vaay sen yeni misin?" diyen adama baktım. Kaşlarım dediği şey ile çatılırken eve girmişti. "Bir şey diyeceğim. Ömer bu eve Süsen diye bir kız getirmiş nasıl biri haberin var mı?" deyince kapıyı kapattım. "Ne yapacaksın?" dedim merakla. "Ben Oğulcan bu arada" deyip elini uzatınca uzattığı eline baktım. "Merak etme ben düşman safında değilim." deyip elini indirirken cebinden gözlük çıkarttı. "Bana her şeyi anlatabilirsin. Bu Süsen denilen kız nasıl bir şey?" deyince bakışlarımı kaçırdım.

Çok salak bir insana benziyordu.

"Mal herif!" Ömer'in sesi ile başımı kaldırırken merdivenlerin kenarında bize baktığını gördüm. "Aşk olsun Ömer! Eve yeni eleman alıyorsun ama bundan benim haberim yok." dedi ve bana baktı. "Nereden buldun sen bunu?" deyince gözlerimi devirdim. Ömer ters ters Oğulcan'a bakarken bana da kaçamak bakışlar atmayı ihmal etmiyordu. "Yukarı çık Oğulcan." deyince Oğulcan bana baktı. "Senin adını da öğrenemedim ama neyse" deyip yanımdan giderken Ömer'e baktım. Oğulcan'a bir tane geçirirken dudaklarımı birbirine bastırıp salona geri döndüm.

Kapı zili yeniden çalarken oflayarak ayağa kalktım. Mutfakta üç kişi vardı ama kapıyı ben açıyordum. Kapıyı açmam ile sarışın bir çocuk içeriye girmişti. Baştan aşağı beni süzerken kapıyı kapattım. "Sen yeni misin?" dedi gevşek bir şekilde. "Hayır!" deyip yanından gidecekken bileğimden tuttu. "Ben seni niye görmedim o zaman?" deyince bileğimi elinden çektim. "Bana dokunma." dedim keskin bir dille.

Çocuğun gülümsemesi genişlerken arkamı dönmem ile Ömerle göz göze gelmiştim. "Ömer zevkine hayranım." deyip beni gösteren adama baktım.

"Leo ağzını kırmamı istemiyorsan odaya çık."

Ömer'in yüksek sesi ile Leo gülümsedi. Yanımdan geçip göz kırparken merdivenlerden çıkmaya başladı.

Leo gözden kaybolurken Ömer'in bakışları beni buldu. "Kapıyı niye sen açıyorsun!" dedi yüksek bir sesle. "Ben açmasam kimse açmıyor ki!" dedim dan diye. Ömer bana bakıp mutfağa doğru yürüdü.

Mutfaktan çıkıp yeniden yanıma geldi. "Yukarı çık." deyip merdivenlere yönelince sesli bir şekilde ofladım. "Dört duvar arasında ne yapacağım ben ya? Televizyon izleyecektim." dedim. Ömer durup bana bakınca yutkundum. "Çık benim odamda izle. Bu akşam aşağı inmeyeceksin." deyince gözlerimi devirdim.

"Hadi Süsen!"

Önünden geçip merdivenlerden çıkmaya başlarken Ömer de arkamdan geliyordu.

İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin