8. Bölüm

1.3K 40 36
                                    

Ömer'in üzerindeki tişörtü eteklerinden tutup tek seferde çıkarttım. Tişört yer ile buluşurken Ömer bileklerimden tutup yatağa bastırdı.

Şuan bu durumda olduğumuza cidden inanamıyordum.

Yumuşacık dudakları dudaklarım ile buluşurken karşılık vermeye başladım. Bir eli hala bileğimi tutarken diğer eli bacağımda gezintiye çıkmıştı. Nefessiz kalana kadar öpüşürken Ömer dudaklarını boynuma doğru kaydırdı. Boynuma kondurduğu öpücükler yavaş yavaş aşağı doğru inerken sesli bir şekilde inledim.

Umarım Oğulcan'ın uykusu ağırdır yoksa gerçekten rezil olabilirdik.

Dokunduğu her yer beni bedenimi ateşe çeviriyordu.

Geceliği kollarımdan aşağı doğru indirirken göğüslerim ortaya çıkmıştı. Dudaklarını göğüslerimde hissedince dayanamayıp başımı yatağa bıraktım. Ömer dişlerini sağ göğsüme geçirince sesli bir şekilde inledim. Sol göğsümü de eli ile sıkıp duruyordu. "Ömer!" dedim sesli bir şekilde. Ömer sanki onun adını söylememişim gibi göğüslerimi dişlemeye devam etti. Yatak örtüsünü sımsıkı tutarken bağırmamak için zor duruyordum.

"Ah.. Ömer!" dedim dayanamayarak. "Çok güzelsin, duramıyorum." dedi nefes nefese. Üzerimdeki geceliği aşağı doğru çekiştirip tamamen bedenimden çıkartırken yutkundum. Dirseklerimi yatağa batırıp hafifçe doğruldum. Ömer yavaşça üzerime doğrulup dudaklarıma doğru eğildi.

"Seni bulamadığım her günün acısını bugün çıkartacağım."

Dudaklarıma kısa bir öpücük bırakırken nefesini bu sefer sol göğsümde hissettim.

Defalarca kez dişlerini geçirip öpmüştü. Dudakları göğsümden ayrılırken kasıklarıma giren ağrı ile dudaklarımı dişledim. İç çamaşırımın iplerinden tutarken bana baktı. Kalçamı hafifçe havaya kaldırırken iç çamaşırı da bedenimden ayrılmıştı.

Çırılçıplak bir şekilde Ömer'in karşısındaydım.

Belimden tutup beni aşağı doğru çekerken önümde diz çöktü. Bunu yapmasını istemediğim için bacaklarımı kapattım. "Bunu istemiyorum." dedim hafifçe doğrularak. Ömer bacaklarımı tek hamlede açarken cıkladı. "Ben istiyorum." dedi gözlerime bakarak. "Ömer bak lüt..." Ömer'in dudaklarını kadınlığımda hissetmem ile kurduğum cümle yarıda kalmıştı. Sesli bir şekilde inlerken örtüyü sıktım.

Aylar önce bana iğrenç gelen şey şuan beni zevkten deliye çeviriyordu. Bir elimle ağzımı kapatırken diğer elimle yatağın örtüsüne yapışmıştım. Ömer'in dil darbeleri her dakika daha da hızlanırken zevkten bayılmama ramak kalmıştı. Bedenim titrerken Ömer bacaklarımın arasından çıktı. Üzerindeki pantolunu çıkartıp üzerime doğru eğilirken nefesimi kontrol altına almaya çalışıyordum. Sırıtarak bana bakarken yüzüme gelen saçları geriye doğru itip burnumdan öptü.

"Çok güzelsin ve bunu sana söylemekten asla bıkmayacağım."

Gözlerime bakarak kurduğu cümle hafızama kazınırken yutkundum. Bu cümleyi asla unutacağımı düşünmüyordum..

Hafifçe üzerimden çekilirken boxer'ini çıkarttığını anlamıştım. Derin bir nefes alırken bacağımı araladı. Yatakta hafifçe doğrulup Ömer'i izlerken yerine yerleşip üzerime doğru eğildi. Kendimi tamamen yatağa bırakacakken belimden tutup engel olmuştu. "Canın acırsa söyle" dedi. Başımı sallarken kendini yavaşça içime itmesi ile tırnaklarımı kollarına geçirdim. Başımı zevkle geriye doğru atarken tamamen içime girmesi ile çığlık attım.

Ömer içimde hareket ederken başımı kaldırıp Ömer'e baktım, beni izliyordu. İçimde ki hareketleri yavaş yavaş hızlanırken dudaklarımı dişledim.

İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin