12.BÖLÜM-YAĞMUR

133 12 2
                                    

Koca bir aylak sürüsü arkamda geliyordu. Ne yapacağımı bilemiyordum.hızlı bir şekilde kaçmaya başladım. Arkamda da aylak sürüsü geliyordu. Tam o anda da yağmur başladı. Ben ise içimden küfür ediyordum herşey mi üst üste geliyordu.

BEN= (kendi kendime bağırarak) gelmeyin gelmeyin gidin şurdan!!!!!!!

Koşmaya devam ediyordum. Tabi düşe kalka. Sonunda bi toprak yığınının arkasına saklandım. Çok yorulmuştum. Ahlaklar beni göremeyip uzaklaşmışlardı. Ben göz ucuyla bir etrafa baktım. Hala yağmur devam ediyordu. Hem de bardaktan boşalırcasına...
ORMANDA KAYBOLMUŞTUM!!!
Kim bilir babam beni bulamayınca neler yapmıştı.
Off herşey benim yüzümdendi!!!!
Sonra bir ev gördüm. Allahtan yanımda okum vardı. Eve girdim ve biraz karnımı doyurdum. evde fazla garip bir şekilde çan vardı. Çanı çalmayı düşündüm. Böylece grup beni bulabilirdi. Ama aylaklarda buraya toplanabilirdi. Bu riski göze alıp çanı ÇALDIM... yolda gelirkende tişörtümden bir parça yırtıp yola atmıştım. Birkaç saat sonra grup geldi. Babam bana öyle bakıyordu ki şeytan gibi.
Lori bana koşup sarıldı. Sonra da bebeği bana verdi lori. Sonra grupla kamp alanına gittik. Babam yanıma gelip bana sarıldı. Ama biraz da kızdı. Carl çadırıma geldi birbirimize sarıldık. Tabi ki de dostça, ben Carl'a aşık olmuştum!! Bence bu kötü bir şeydi. Çünkü o beni sevmiyor. Bunu nereden anladın derseniz bu tamamen benim fikrimdi. Sonra Carl çadırımdan çıktı ve ben de yattım.

THE WALKİNG DEADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin