Liebster Awards

5.4K 172 6
                                    

Tak, wiem, to nie rozdział, ale pojawi się on niedługo. Mam przynajmniej taką nadzieję, że uda mi się coś napisać... :| 

No, a przechodząc do rzeczy - dziękuję bardzo za nominację Szczawik96! :--)

1. Czy macie swoją ulubioną grę z dzieciństwa? No wiecie typu Rayman czy Crush Bandicoot.

Nie, nie posiadam takiej. Chociaż swego czasu nałogowo grałam w Kangurka Kao XD 

2. Co sądzicie o piosence podanej w linku? 

(Załączyłam tą piosenkę, żeby każdy wiedział, o jaką chodzi)

Hm, co ja mogę sądzić? Podoba mi się, przepiękna piosenka, wzruszająca. Naprawdę rzadko spotyka się taką przyjaźń, jaka łączyła Paula i Johna. Jaka szkoda, że musiało się stać tak, jak się stało... 

3. Gdybyście mogli wskrzesić jedną sławną osobę, która według was odeszła zbyt wcześnie kto to by był i dlaczego?

Huh, ciężko jest wybrać jedną osobę. Bardzo ciężko. Jednak myślę, że byłby to Kurt Cobain. Dlaczego? Sądzę, ze gdyby żył, mógłby dokonać czegoś wielkiego. Był świetnym muzykiem i wspaniałym człowiekiem. 

Zaraz po nim byliby Jim Morrison, Jimi Hendrix, Freddie Mercury, Michael Jackson, John Lennon, Jeff Buckley i wiele, wiele innych. Wiem, że miałam wymienić jedną osobę, ale nie mogłam się powstrzymać XD

4. Zbieracie lub znacie kogoś kto zbiera płyty winylowe? 

Mój tata miał już jakiś czas temu fajną kolekcję takich płyt, jednak oddał je cioci, która akurat sprawiła sobie gramofon. No, więc teraz ona jest szczęśliwą posiadaczką :-)

5. Gdybyście mieli wybrać epokę, w której chcecie się urodzić jaką byście wybrali? Lata 60, 70, 80, 90, średniowiecze, a może jeszcze inną? 

Hm... Myślę, że najbardziej odpowiadałyby mi lata 80-te. 

6. Często używacie sarkazmu i ironii? Podajcie przykład sytuacji :P

Przykładu to Ci nie podam, bo sarkazm wszedł mi tak w nawyk, że czasami nie zauważam, że go użyłam. Tak, często jestem sarkastyczna i denerwuję mnie, kiedy ktoś owego sarkazmu nie potrafi wyczuć. 

7. "Gdyby rzeźnie miały szklane ściany każdy byłby wegetarianinem" - Paul McCartney. Zgadzacie się z tym?

Jak najbardziej. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, jakim okrucieństwem jest zabijanie, a później jedzenie zwierząt. Każdy ma wtedy krew tych biednych zwierząt na rękach. Cóż, przyznam się bez bicia - sama jem mięso, co prawda bardzo mało i niechętnie, bo pomijając kwestie moralne zwyczajnie go nie lubię. No, ale co zrobić, kiedy wszyscy wokoło trują ci, że jeśli nie zjesz wpadniesz w anemię czy jakieś inne cholerstwo, chociaż to tak naprawdę guzik prawda? 

8. W świecie jakiej książki chcielibyście się znaleźć i dlaczego? 

Chyba nie ma takiej książki. Większość książek, które czytam, opisują czasy współczesne, więc w sumie na jedno wychodzi. 

9. Myślicie, że wydanie 5 tyś. złotych na płyty (i różne inne rzeczy) zespołu, którego jest się wielkim fanem to przesada? 

No, ja na przykład bym raczej tyle nie wydała, ale wiadomo - każdy ma swoje upodobania. 

10. Plany na wakacje?

Brak. W sumie, jak co roku. Możliwe, że pojadę na dwa dni nad morze, ale to wszystko. Nie przeszkadza mi to nawet, nie przepadam za wyjazdami. Chociaż gdzieś za granicę to bym sobie pojechała(a kto by nie pojechał?). Szkoda, że nie jest to możliwe :|

Wiem, że powinnam kogoś nominować, ale tym razem (jeśli będzie w ogóle jakiś następny) chyba sobie odpuszczę.

Cześć Wam! x 

Let's play a gameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz