Podziękowania

5.2K 294 51
                                    

No i dotarliśmy do końca Let's play a game. Kurczę, trochę ciężko mi uwierzyć, że to już koniec mojego pierwszego opowiadania tutaj. Miało ono dla mnie naprawdę ogromne znaczenie. Kiedy założyłam konto na Wattpad i czytałam różne opowiadania, nabierałam coraz większej ochoty, by też coś napisać. No i później, po dwóch tygodniach od założenia konta, tak kompletnie znikąd przyszedł mi do głowy pomysł na to opowiadanie. Pisałam je na początku strasznie chaotycznie, bo praktycznie wszystko wymyślałam na poczekaniu i czasami sama się w tym gubiłam. Mam nadzieję, że tego nie widać XD Mimo tego wszystkiego, jestem dumna z tego opowiadania, chociaż mam drobne wątpliwości, czy ostatni rozdział przypadł Wam do gustu i czy Was czymś nie rozczarowałam. Oby nie było aż tak źle.

No, ale już dłużej nie przeciągając, chciałabym Wam wszystkim ogrooomnie podziękować, że byliście ze mną przez blisko siedem miesięcy tworzenia Let's play a game i nie zrezygnowaliście z niego gdzieś w połowie. Dziękuję za te 26 tysięcy wyświetleń, za votes i za bardzo motywujące komentarze! Jeny, kiedy je czytałam to momentalnie miałam banana na twarzy i czasami to aż mi się łzy szczęścia zbierały XD No bo kurczę, kiedy ktoś pisze Ci, że opowiadanie, które piszesz jest genialne, cudowne lub, że je uwielbia, no to nie idzie się nie cieszyć. Dziękuuuuję bardzo jeszcze raz!

Przejdę jeszcze na koniec do innej sprawy. Mianowicie, po zakończeniu Let's play a game planuję zrobić sobie przerwę od pisania. Nie będzie ona długa, bo mam już parę pomysłów na opowiadania, także następne pojawi się już pewnie we wrześniu. Mam przynajmniej taką nadzieję, że uda mi się stworzyć coś godnego upublicznienia do tego czasu. Nie wiem jeszcze, kiedy dokładnie to będzie, także gdyby coś - powiadomię Was tutaj o nowym opowiadaniu. Liczę na to, że spodoba się Wam ono tak samo, jak to :D



Let's play a gameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz