10. McLaren

206 8 0
                                    

Emmy pohled

Ráno jsem se vzbudila jako první a cítila jsem jak mě něčí ruka drží. Byl to Lando. Opatrně jsem se vyvlíkla a šla do kuchyně přichystat snídani pro všechny za to jak na mě byli hodní. Ještě než jsem došla k lednici jsem zkontrolovala telefon a měla jsem 20 zmeškaných hovorů od Carlose a jednu zprávu od Charlese kde stálo ,,Jsi v pořádku, na instagramu na mě vyskočila fotka Carlose s Isou". Naťukala jsem rychlou a jednoznačnou odpověď ,,Ne" a pokračovala jsem v přípravě snídaně.

Stůl už byl připravený, nevěděla jsem co přesně připravit tak jsem udělala od všeho kousek. Na stole bylo vše od pečiva, zeleniny až po něco sladkého. První vešel do kuchyně Max ,,O můj bože, ty jsi skvělá" řekl , když viděl ten švédský stůl. Za chvilku přišla i Sofí a Lando, kteří taky poděkovali. Sofí ke mě přišla dala mi pusu na čelo a pevně mě objala. Ukáplo mi pár slz protože jsem věděla že je to opravdu úžasná kamarádka a takhle hezky se o mě postarala.

Když jsme všichni dojedli Lando se mě zeptal ,,Nechceš s námi na okruh? Neboj byla by jsi schovaná u mě ve stáji" řekl s úsměvem a já kývla. ,,Em neboj já se postarám o to aby se k tobě ani nepřiblížil" řekla Sofí a vzala mě za ruku. ,,Děkuju vám všem že jste na mě tak hodní" řekla jsem, ukápla mi slza a všichni kývli hlavou. ,,Sofie, Em, můžete tu zůstat jak dlouho budete chtít" řekl Max. ,,Budeš mi muset zajet pro věci a někdo bude muset odvézt rodiče na letiště" řekla jsem Sofie. ,,Neboj pro věci ti zajedu s Maxem" odpověděla. ,,Já odvezu tvoje rodiče" řekl Lando.

Vyrazili jsme tedy k našemu bývalému hotelu a já seděla na zadním sedadle abych nebyla vidět. Max se Sofie šli nahoru pro mé věci. Za chvilku přišel Lando s rodiči a já dělala jako by se nic nestalo abych je ničím nezatěžovala. Dojeli jsme na letiště a já se s nimi rozloučila. Než jsme nastoupili do auta, Lando mě obejmul a řekl ,,Neboj všechno bude dobrý mrňousku". Jsem asi o hlavu menší než on a tak se za ním snadno ztratím.

Jeli jsme na trať, kde už na nás čekal u brány Max a Sofie. Obešli jsme to z druhé strany aby jsme nemuseli kolem Ferrari stáje, ale Carlos tam stejně stál a když viděl že jdu s Landem řekl ,,Em já s tebou potřebuju mluvit, musím ti to vše vysvětlit", ale já s ním mluvit nechtěla. ,,Ona s tebou nechce mluvit" řekl Lando. Max zařídil aby dneska Carlose nepouštěli k Landově stáji. Dostali jsme sluchátka a Team principal nám ukázal jak vše funguje a řekl že mě vezme k pultu kde si budu moct povídat s Landem a poslouchat hlášení.

Po chvilce přišel Lando oblečený v jezdeckém a já z něho nemohla strhnout oči, protože mu to opravdu seklo, vlastně jsem si uvědomila jak hezkej vlastně je. Nasedl do monopostu a vyrazil na trať. Dneska je kvalifikace a já to mám vše z první ruky. Všichni jsou na mě tak milý. ,,Em slyšíš mě?" ozvalo se ze sluchátek. ,,Ano Lando slyším" zasmála jsem se. Celou dobu za námi stál kameraman, který vše dokumentoval. Lando se postupně prokousal do poslední častí kvalifikace. ,, A nyní vidíte divoký souboj o P1 mezi Landem Norrisem a Carlosem Sainzem" ozval se ve sluchátkách komentátor F1 a já se začala ještě víc soustředit. ,,Co to dělá?" zařval Lando do vysílačky když ho Carlos vybrzdil a on se mu musel rychle vyhnout. ,,Lando? Jsi v pořádku" zeptala jsem se. ,,Ne jen že ti ublížil, ale teď mě chce snad zabít" zařval Lando plný emocí. Všichni to slyšeli a pak to začalo. ,,Vypadá to že Carlos Sainz už není se svou přítelkyní Emmou" řekl komentátor a kameraman mě zabral do záběru ,,Dejte tu kameru pryč" řekl Max, který šel odehnat kameramana.

Lando zajel zpátky do stáje a byl plný vzteku ,,Já ho zabiju" zařval a šel směrem k Ferrari. Utíkala jsem za ním, chytla ho za ramena a zařvala na něj ,,Poslouchej!" a on mi hned věnoval svojí pozornost. ,,Vykašli se na to, za to ti to nestojí" řekla jsem Landovi a viděla jak kousek od nás stojí Carlos. Odvedla jsem Landa zpátky a párkrát jsem se ohlédla za Carlosem. Došli jsme s Landem k němu do osobního pokoje. ,,Promiň že jsem řekl že ti ublížil" řekl Lando. ,,Ne, nemáš se za co omlouvat, stejně by časem zjistili že jsme se rozešli" odpověděla jsem mu.

Po tom co se Lando uklidnil jsme se všichni sbalili a vyrazili jsme na hotel. ,,Asi bych měl objednat ještě jeden pokoj" zasmál se Lando. ,,Vždyť se do tohohle všichni vejdeme" zasmála se Sofie a já do ní šťouchla. ,,Co je?" koukla se na mě. ,,A kde jako bude spát Lando" řekla jsem. ,,U sebe v pokoji s tebou" řekl Max a začal se smát. Lando měl stejnou reakci jako já a šťouchnul Maxe. ,,Jestli ti to teda nevadí" řekl Max. ,,Nevadí pokud se bude držet své půlky postele" zasmála jsem se. Lando se na mě přes zpětné zrcátko usmál.

Dojeli jsme na hotel a všichni jsme začali umírat hlady. Začala jsem vytahovat kufry z auta. ,,Vydrž já to udělám" řekl Lando a usmál se. Chvilku jsem mu koukala do očí když přede mnou stál. ,,Co tak koukáš?" zeptal se s začal se smát. ,,Nekoukám" řekla jsem a okamžitě jsem zrudla. Všichni jsme dorazili do pokoje a šli jsme se převléknout. Vybírala jsem si oblečení, ale protože bylo léto, jediné co jsem měla bylo šaty. Vzala jsem si tedy bílé krátké šaty a běžela zpátky k Landovi do ložnice nabít si telefon.

Byla jsem zabraná do telefonu a Lando vešel do místnosti. Nevěnovala jsem pozornost tomu co dělá. Asi po chvilce jsem se na něj podívala. Stál ke mě zády, otočený ke skříni a jen v kraťasech. Prohlížela jsem si jeho tělo. ,,Copak?" řekl a koukal na mě přes zrcadlo. Úplně jsem zrudla a sjela očima do telefonu ,, Nic, nic" odpověděla jsem.

Carlos Sainz - Tenkrát ve ŠpanělskuKde žijí příběhy. Začni objevovat