Landův pohled
Je mi hrozně líto toho co se stalo mezi Em a Carlosem, ale nikdo z nás zatím neví co za tím bylo. Jsem tu od teď pro ní. Nerad jí vidím smutnou.
Šel jsem se převléknout do pokoje a cítím pohled na svá záda. Podíval jsem se na Emmu přes zrcadlo ve skříni a viděl jak na mě kouká. Emma asi netuší že se mi líbí pokud jí Carlos nic neřekl.
Všichni už jsme byli připravený a mohli jsme proto vyrazit do restaurace na nějaký fajn oběd. Vzal sem nás do své nejoblíbenější a nejlepší restauraci v Madridu. Jmenuje se CEBO a vaří tam opravdu luxusně. Když jsme nasedali do auta Max se zeptal ,,Tak co, kam nás uneseš?". ,,Pojedeme do CEBO" odpověděl jsem. Max to tam dobře znal a proto vytříštil oči ,,Ty jsi blázen, vždyť tam necháš majlant". ,,To je maličkost, na zlomené srdce je nejlepší výborné jídlo" odpověděl jsem a položil ruku stehno Emmy, která sedí na místě spolujezdce. Sofí zřejmě vycítila že se mi Emma líbí a řekla ,,No jo, láska prochází žaludkem". V ten moment jsme se oba s Em otočili na Sofí a uhodili se přitom o sebe do hlavy. ,,Moc se omlouvám" řekl jsem a pohladil jí, zatím co Max se Sof měli na zadních sedadlech záchvat smíchu.
Vyšli jsme z auta a šli k restauraci. Běžel jsem otevřít dveře Em. ,,Prosím mrňousku" řekl jsem když jsem jí pouštěl dovnitř a ona na mě hodila kyselí pohled na který nešlo zareagovat jinak než smíchem. Měl jsem udělanou rezervaci na stůl pro 4, který se nacházel úplně vzadu. Došli jsme tam a s Maxem jsme usadili dámy ke stolu.
Objednal jsem si těstoviny, protože ryby nejím a tohle je hlavně rybí restaurace. Ema si objednala Sushi a Max se Sofí si dali napůl pizzu. Objednal jsem láhev dobrého vína, ale nepil jsem protože jsem řidič. Přišli k nám dvě fanynky ,,Ahoj mohli bychom poprosit o podpis" a podali mi kšiltovky McLarenu. Podepsal jsem jim kšiltovku a udělal si s nimi fotku. ,,Moc děkujeme Lando, Em mrzí mě že jste se s Carlosem rozešli" prohlásila jedna z nich a podala Emmě ruku. ,,Myslím si že už není sama" řekla druhá a koukla se na mě. ,,Oni spolu nejsou" řekla Sof. ,,Ale hodili by jste se k sobě" řekli obě a Max se Sof se na sebe podívali a následoval další záchvat smíchu.
Po tom co jsme dojedli a dopili jsme vyrazili zpět na hotel. Holky cestou rozhodli že si uděláme filmový maraton, protože se jim nic nechtělo a Em byla pořád naštvaná a smutná. První film jsme vybrali já a Max a zbytek vybrali holky.
Už jsme dokoukali druhý film a byl čas na třetí. Holky vybrali Hvězdy nám nepřáli. Já jsem to nikdy neviděl a tak jsem nevěděl co od toho čekat. Byli jsme v době kdy už to začalo být hrozně smutné s Emma s uplakanýma očima položila hlavu na moje rameno a chytla mě za ruku. Dělal jsem jako že nic a koukal jsem dál. Film už končil a Emma si uvědomila že mě drží za ruku ,,Promiň" řekla, pustila mě a utřela si slzy. Mám to snad nějak brát jako schválení k tomu abych se o ní mohl více zajímat?
Na další film jsme se už nepodívali. Zapnul jsem živé vysílání na Instagram a položil telefon na stůl před gauč, kde jsme všichni seděli. ,,Ahoj všichni" řekli jsme a já se věnoval otázkám od fanoušků. ,,S Emmou vám to moc sluší" napsal Pierre a já tenhle koment přečetl nahlas. ,,Už jsi dneska asi třetí kdo jim to řekl" odpověděl Max. Další komentář napsal nějaký fanoušek ,,To co dneska udělal Carlos na trati bylo otřesné" Max přečetl a já odpověděl ,,Nebylo to nic hezkého. Omlouvá ho jen to že nebyl ve své kůži". ,,Emma je teď tvoje holka" přečetla nahlas Sof. ,,Když bude chtít" zavtipkoval jsem a Em na mě hodila kyselí obličej.
Stremovali jsme další dvě hodiny, ale bez holek. Ty seděli na terase se sklenkou vína a o něčem si povídali. Celou dobu se smáli a měli otevřené dveře takže sem tak slyšeli co si říkají. Utnuli jsme stream a zapnuli jsme s Maxem Xbox. ,,Jo Lando je kus, máš pravdu" zaslechl jsem z terasy a Max do mě šťouchl ,,Vidíš to kámo, já ti to říkal". Holky byli opilé protože padli asi 3 flašky vína. Šlo vidět že se výborně baví. Emma usnula v křesle na terase a tak jsem jí vzal do náruče a odnesl do ložnice. Převlékl jsem jí, ale spodní prádlo jsem jí nechal protože mi to přišlo nezdvořilé. Dal jsem jí mikinu kterou mám fakt rád a pohladil jí po vlasech a dal pusu na čelo.
Šel jsem si pročistit hlavu na terasu, kde jsem přemýšlel co se děje v mé hlavě. Jestli se mi opravdu líbí nebo je to jen pokušení. Uslyšel jsem kroky a otočil se. Stála tam v mé mikině. Je tak krásná, řekl jsem si v hlavě. ,,Děkuju" řekla a koukala na mikinu. Šel jsem k ní a musel jsem to aspoň zkusit. Položil jsem jí ruku na tvář a políbil jí.
ČTEŠ
Carlos Sainz - Tenkrát ve Španělsku
FanficPříběh mladé Emmy, která jede s kamarádkou Sofií na dovolenou do Španělska, kde možná pozná lásku svého života.