23. Kanada

126 4 0
                                    

O týden později

Emmy pohled

Lando a já zítra odlétáme do Kanady kde je další závod. Musím si proto zabalit a jako jeho nejlepší kamarádka ho podpořit. Oblasti jsem se pod postel a vytáhla kufr který jsem položila na postel. Otevřela jsem skříň a vytáhla z ní oblečení. Všechno jsem úhledně srovnala a dala do kufru. Zašla jsem si pro taštičku s hygienou a makeupem. Venku už zapadalo slunce a já měla konečně zabaleno. Šla jsem si rychle udělat kafe a posadila jsem se na balkón.

Za ten týden se toho stalo hodně. Moje album sklidilo velký úspěch a já dostala nabídku zazpívat v Kanadě na závodě. Také budu výherci předávat podepsanou pneumatiku což je mi obrovskou ctí. Po tom trapas v klubu jsem se s Carlosem už neviděla takže jsem na něj ani moc nemyslela. Zbytek týdne jsem strávila běháním a relaxováním na pláži a přemýšlením nad tím co budu dělat až se s Carlosem potkám. Lando mě také navrhl Zakovi a Andreovi jako jeho nového PR managera. Takže od teď všude cestují s McLarenem.

Po tom co jsem dopila svou kávu jsem šla jsem si napustit vanu. Jako vždy jsem přidala vonný olejíček, bublinky a zapálila jsem si vonnou svíčku. Položila jsem se do vany a telefon jsem položila na koš na prádlo vedle. Uvolnila jsem se a zavřela oči. Přemýšlela jsem. Přemýšlela jsem nad tím jestli už Carlos pochopil o co mi celou tu dobu šlo. Jestli mu chybím když mi ještě ani jednou nenapsal. Nenapsal mi jak se mám a ani to blbé ahoj. Zřejmě jsem mu za to ani nestála a nebo už si strhnul za ten týden někoho najít.
Voda už pomalu chladla a tak jsem se umyla a vylezla ven. Obmotala jsem kolem sebe ručník a vypustila vanu. Pomalu jsem došla k posteli abych neuklouzla a zavolala Sof.

,,Ahoj, neruším?"
,,Ty nikdy zlatíčko, děje se něco?"
,,Nevím. Myslíš si že už Carlos někoho má?"
,,Proč? Ty ho pořád miluješ viď?"
,,Asi jo. Já nevím. Za celý ten týden jsem si na něj skoro nevzpomněla"
,,Tak co je tedy za problém?"
,,Když si představím že ho vidím s někým jiným... Bojím se že se sesypu až ho uvidím"
,,To bude v pořádku zlato. Budu všude s tebou"
,,Já vím"

Chvilku jsem přemýšlela a bylo ticho, ale pak jsem pokračovala v hovoru

,,Myslíš že mám kývnout na tu nabídku od McLarenu?"
,,No to by jsi měla, ale musíš zvážit i to že by jsi nemohla být s Carlosem"
,,Dobře, ještě to zvážím. Tak zítra"

Rozloučila jsem se a zavěsila. V hlavě jsem přemýšlela co budu dělat. Nakonec jsem vzala telefon a napsala Landovi že tu nabídku beru. V tu chvíli jsem to tak cítila a tak jsem i činila. Rozhodla jsem se že půjdu brzo spát, protože zítra už mám první pracovní den a čeká mě dlouhý let letadlem.

—————————————————————————

Ráno mi zazvonil budík a já hned vstala. Bylo to první ráno co se mi chtělo z postele. Vyrazila jsem do koupelny abych si vyčistila zuby a opláchla si obličej. Rozčesala jsem si vlasy a nanesla jen slabý makeup. Vzala jsem si na sebe košili a pletený růžový svetr. Zvolila jsem zlaté hodinky a náušnice. Na prsty jsem navlékla nějaké prstýnky a protože bylo ráno chladno vzala jsem si ještě koženou bundu. Rychle jsem si udělala fotku na Instagram.

 Rychle jsem si udělala fotku na Instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Carlos Sainz - Tenkrát ve ŠpanělskuKde žijí příběhy. Začni objevovat