sassylypse aşkıma ithafen, dün akşam yetişmedi üzgünüm 😔
Telafi için uzun denilebilecek bir bölüm yazdımmm
___________________________________İkili bulundukları caddeye en yakın kafeye gitmişlerdi. Heeseung'ın içini kaplayan bir gerginlik varken Nishimura sadece heyecan ile dolup taşıyordu. Karşısında daha önce sadece bir kere telefon ekranından gördüğü kişi vardı. Kanlı canlı yanındaydı. İstediği her an ona dokunabilir bunun gerçekliğini kanıtlayabilirdi.
Menüleri önlerine bırakıldığında ikiside sessizce incelemelerini yapıp siparişlerini kararlaştırdılar.
"Ne alacaksın?"
Nishimura'nın sorusu üzerine gözlerini sabitlediği yerden çekmişti Heeseung. Kapattığı menüyü yeniden açıp istediği şeyi belirtti. Bu onun için garip geliyordu. Toplum içinde bu kadar rahat olabiliyor olması alıştığı bir şey değildi çünkü.
Nishimura siparişlerini yanlarına gelen bir garsona aktarırken Heeseung öylece kafeyi inceliyordu. Küçük, minimalist ve tatlı bir yerdi burası.
"Normalde insanlar ile nasıl iletişim kuruyorsun? "
Nishimura'nın ellerini masanın üzerine koymuş ve parmaklarını birbirine kenetleyerek sorduğu soru ile telefonunu çıkarmıştı. Yazarak söylemek zorundaydı emindi ki Nishimura işaret dili bilmiyordu.
"Genelde işaret dili bilen arkadaşlarım ile işaret dili kullanarak ama toplum içine çıktığımda genelde konuşmam, zorunda olursam da yine yazarak iletişim kuruyorum mecbur."
Nishimura yazılanları okuyup Heeseung'a odaklandı. Neyse ki işaret dili biliyordu. Yavaşça omuz silkti ve karşısındaki gence cevap verdi.
"Ben biliyorum ki işaret dili."
Heeseung, Nishimura'nın cevabı üzerine iyice şaşırırken telefonunu sesli bir biçimde masaya neredeyse fırlatmış ellerini kullanarak 'Nasıl?' diye sormuştu. Oldukça şaşırmış ve sevinmişti.
"Psikoloji okuyorum ya ben, lisedeyken bir hocamız işaret dili öğrenmemin bana faydası olacağını söylemişti. Bende fazla umursamadan öğrenmiştim. İşime de yaramadı bu zamana kadar, şuan iyi ki öğrenmişim diyorum."
Heeseung yeniden ellerini kaldırıp ona cevap vereceği sırada garson masaya siparişlerini bırakmak için geldi ve Heeseung'a rahatsız edici bakışlar sundu. Heeseung kendini küçülmüş hissetti ve ellerini masaya geri indirdi.
İki genci de sinir eden bu olay garson için daha sonrasında pahalıya patlamıştı. Garson hala yerleştirmeye devam ederken Nishimura destek vererek konuştu.
"Devam et sen lütfen"
Heeseung çekingence yeniden ellerini kaldırmış ve özgüvensiz bir halde 'Anladım' demişti. Nishimura onun bu hâlini anlamış ve ufak bir numara çevirmenin zararı olmayacağını düşünerek şu cümleleri kurmuştu:
"Evet beni de rahatsız etti sana olan davranışları. Maalesef toplumumuzda sığ düşünceli, farkında olmadan ya da bilerek zorba olan insanlar olabiliyor."
Demişti. Zaten fazladan masalarında oyalanan garson duyduğu lafın, ucunun kendine dokunduğunu bilerek hızlıca uzaklaşmıştı. İkili garsonun uzaklaşması ile rahatlarken güzelce lezzetli yemeklerini yemişlerdi. Ama Heeseung'ın bilmediği şey gün sonunda Nishimura'nın o garsonu şikayet etmiş olmasıydı.
******************************
SeungHee x Nishimura
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lâl | Heeki
Short StoryÇektiği fotoğrafları ve hissettiklerini yazdığı sözleri ile sosyal medyada ün kazanmış Heeseung, içine attığı onca şeyi bir yabancının anlayabileceğini çok sonradan anlamıştı.