[Final]

162 19 10
                                    

Heeseung çok uzun bir süredir psikolog seanslarına gidiyordu ve artık kendi hakkında endişe ettiği hiçbir şey yoktu. Psikoloğu ile birkaç kez çok az ikişer kelimeler de olsa konuşmayı başarmış kendini iyi olacağına inandırmıştı.

En kısa zamanda sevgilisine bu haberi vermeyi istiyordu ama son dönemlerde ikisi ne yazık ki eskisi kadar bir araya gelemiyordu. Nishimura'nın teslim etmesi gereken bir sürü projesi ve bir sürü tezi vardı. Bu nedendir ki Heeseung psikolog seanslarına da kendisi gidip geliyordu hem eskisi kadar zorlanmıyordu da bunu yaparken, alışmıştı.

Konuşması akıcı olmasa da yavaş yavaş kendini zorlayarak buna alıştırmıştı. Zorlandığı yerlerde yeniden işaret dili kullanıyordu ama artık bunu istemiyordu, artık sadece sesini sevgilisine sunmak istiyordu. İşte tam bu yüzden Nishimura kendisi için boş bir vakit yaratmış ve onun ile buluşabileceğini söylemişti. Şimdi ikisi de oturdukları bankta sessizce bekliyorlardı.

Nishimura, Heeseung'ın ellerini tutmuş dizine sabitlemişti. Öylece sevgilisini bekliyordu. Ne diyeceğini ya da onu neden çağırdığını düşünmüyordu. Bunca kalabalık ve karmaşasının arasında sevgilisini görmek ona iyi gelmişti. İkisi de birbirlerini çok özlemişlerdi görüşemedikleri sürede.

"Seni çok seviyorum sevgilim doğum günün kutlu olsun."

Nishimura gelen sese anlam verememiş ve hemen yanına çevirmişti başını. Heeseung'ın gülümseyen dolu gözleri ile kendisine baktığını gördüğünde anlamıştı. Sevgilisi artık konuşabiliyordu.

"Çok yoruldun son zamanlarda, sürpriz yapmak istedim sana."

Bu anların çalışmasını yaptığı için hızlıca ve takılmadan rahatça dökülmüştü kelimeleri dudaklarının arasından. Heeseung'ın bu haline Nishimura'nın da gözleri yaşlar ile dolmaya başladığında elleri Heeseung'ın yüzünü bulmuş ve dökülmeye başlayan yaşlarını silmişti. Silmek ile yaşlarına yetişemediğinde, yaşları birer birer öpmüştü ilk önce. Daha sonra dudakları alnını bulmuş kolları bedenine dolanırken biraz orada soluklanmıştı.

Her ikisi de inanamıyordu şimdi böyle olduklarına. Heeseung asla iyileşeceğini düşünmüyordu çünkü. Ama birden öylece hayatına giren bu genç şimdi hayatı olmuştu ve onsuz geçen günlerinin her biri cehennemi yaşatıyordu kendisine.

Nishimura'nın dudakları alnından çekildiğinde son kez dudaklarına minik bir öpücük bahşetmiş ardından sıkı sıkı tuttuğu ellerine bakarak teşekkürlerini sunmuştu sevgilisine. Kendisi bile çoktan unutmuşken bugünün doğum günü olduğunu, sevgilisi ona çok güzel bir hediye ile gelmişti.

"Teşekkür ederim sevgilim, çok teşekkür ederim."

Final

**************
Bu bölümü dün yazmalıydım 😔
Neyse
Bu zamana kadar okuyan herkese çokça teşekkürlerr





Lâl | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin