[29]

153 19 3
                                    


heelalass çok istemişti bu bölümüü

***********************

İkisi prefösörlerden izin alıp eşyalarını toplayarak ayrılmıştı kamp alanından. Nishimura gelirken servisle geldiği için dönüş yolu ona çok uzun gelmişti. Dağlık ve ormanlık bir alandan aşağı taksiler ile inmek oldukça sallantılı oluyordu.

Zar zor şehre inebilmişlerdi. Yapacakları ilk iş Lucy'yi kedi evinden almak olacaktı. Daha sonra da eşyalar ile gezemeyecekleri için Nishimura'nın evine gidip eşyaları bırakacaklardı.

Taksi, kedi evine geldiğini bildiren hâlde durduğunda taksi ücretini ödeyip indiler.

Kedi evine girdiklerinde o kadar kedi arasından Lucy'yi bulmak zor olmamıştı. Ayaklarına dolanan orta alanda oynayan kedilerin aksine bütün yorgunluğu ile yatağında yatıyordu. Nishimura'nın aldığı yatağı çok sevmiş olmalıydı.

Heeseung ellerini Nishimura'nın eline kenetli elinden çıkarmış ve paytak adımlar ile kedisinin yanına gitmişti. Üç günde de olsa onu özlemişti. Uyuyan kedisini korkutmadan yavaşça tüylerinde gezinmişti elleri. Lucy gözlerini yavaşça açtığındaysa onu güzelce sarıp sarmalamış ve onları tebessüm ile izleyen Nishimura'nın yanına dönmüştü.

Lucy'nin çıkış belgelerini doldurmuş hemen ardından da kedi evinden ayrılmışlardı. Akıllarında gün içinde ne yapacaklarına dair hiçbir düşünce yoktu ama bir arada olmak bile onlara yetiyordu.

"Evim fazla uzak sayılmaz buraya. İstersen yürüyelim."

Heeseung başını sallamış ve yeniden ellerini tutarken takip etmişti onu.

********************

*SeungHee bir gönderi oluşturdu.*

SeungHee, sen bana o kadar güzel geldin ki sevgilim, birkaç günlüğüne de olsa dinlendiğimi hissettim yanında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SeungHee, sen bana o kadar güzel geldin ki sevgilim, birkaç günlüğüne de olsa dinlendiğimi hissettim yanında. ♡♡

Nishimura ve diğerleri beğendi.

-Yorumlar-

@Nishimura, sende bana çok güzel geldin sevgilim. 🩵🩵
@SeungHee,  🤍🤍

@xxy, Heeseung'ın kendini artık daha fazla açıyor olması o kadar güzel kii

-Yorumlar içerik üreticisi tarafından kısıtlandı-

*
*
*

Hayır bu kitabımı final yapmayacağım 😌



Lâl | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin