Heeseung çoktan Nishimura'nın kokusu ile uykuya dalmıştı. Nishimura ise elleri belinde gezinirken burnuna kokusu geliyordu, o da oldukça mayışmıştı. Heeseung'ın yatıştırıcı bir kokusu olduğunu düşündü. Sayesinde oldukça rahatlamıştı yarım saat önce Heeseung'ı mutlu etmek için dediği şeye artık inanıyordu. Heeseung gerçekten yorgunluğunu alıp götürmüştü.Çadırlarının yanında hissettiği hışırtı sesleri ile Heeseung'ı rahatsız etmemeye çalışarak kalkmıştı. Sessiz olmaya özen göstererek çadırın fermuarını açtı ve dışarıyı yokladı. Dışarı da öğrencilerden biri vardı. Nishimura yine sessizce konuştu:
"Bir sorun mu var? "
Dışarı da ki öğrenci de Nishimura'nın hassasiyetine karşılık sesini kısık tutarak cevap vermişti.
"Hayır, profesörler çağırıyor."
"Anladım tamam az sonra geleceğiz. Teşekkürler."
Öğrenci onu başıyla onaylamış ve geldiği yoldan geri giderek ayrılmıştı oradan. Nishimura yeniden Heeseung'ın yanına gelmiş ve yüzüne dağılan saçlarını temizlemişti. Bir insan uyurken bile nasıl bu kadar güzel olabilirdi? Hafif hafif yüzüne üfledi huylanmasını umarak uyanmasını bekledi. Umduğu gibi olmayınca bu sefer beli ile oynamaya başladı. Sahi onu daha önce hiç gülerken görmüş müydü?
"Heeseung, uyan artık."
Sesine yansıttığı sitem ile konuştuğunda zaten çoktan uyanmış olan Heeseung, açtı gözlerini. Her ikisi de her anlamda birbirlerine alışmışlardı. Kısa sürede kalplerinde birbirlerine büyük yer vermişlerdi. Yani en azından Heeseung bunu kabullenmişti. Sanki bunca yıldır kalbi atmayı bırakmış boş ve işlevsizdi de Nishimura ile tanıştıktan sonra devam etmişti atmaya. Çoktan çürüdüğünü hissettiği vücudu, bahara giren bitkiler gibi yeniden hayat bulmuştu öyle bir yakınlık duyuyordu işte Nishimura'ya. Onun ne hissettiğini bilmeyen, aklını karıştıran tarafına yenik düşüyordu ama her defasında.
"Uyandım"
"Bir de beni kandırıyorsun güzelim, yaramaz mısın sen biraz? Kalk hadi toplanma alanına çağırıyorlar bizi de."
"Tamam hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lâl | Heeki
Short StoryÇektiği fotoğrafları ve hissettiklerini yazdığı sözleri ile sosyal medyada ün kazanmış Heeseung, içine attığı onca şeyi bir yabancının anlayabileceğini çok sonradan anlamıştı.