[26]

130 18 5
                                    


"Sen SeungHee sayfasında ki kişi değil misin?"

İkisi de korku ile birbirine bakmış Heeseung neredeyse dolu gözleri ile yalvarıyordu Nishimura'ya. Nishimura'nın elleri anında yüzünü bulmuştu.

"Sakin ol güzelim bir şey yok. Konuşacağız ve hallolacak."

Kirpikleri çoktan ıslanmış yüzü kızarmış Heeseung, başını sallayarak onayladı onu. Karşılarındaki çift ise ikisini bekliyordu. Onlarda anlamamıştı ne olduğunu.

"Evet SeungHee sayfasının sahibi Heeseung."

"Öyleyse o neden cevap vermiyor? "

"Çünkü Heeseung konuşamıyor travmatik bir olay."

"Anladım ben sadece sayfasını ve paylaştığı sözleri beğendiğimi söylemek istemiştim. "

Heeseung'ın içine su serpilmiş, rahatlamıştı. Çok korkmuştu durumunu birine söyleyecekler diye.

" Teşekkür ederim. Sadece hissettiklerimi paylaşıyorum."

Gençler anlamayarak Nishimura'ya bakmışlardı.

"Teşekkür ediyor, sadece hiasettiklerini yazıyormuş. Bir de bu durumun herhangi bir yere yayılmamasını istiyor."

"Tabii ki kimseye söylemem."

"Sosyal medya da kime güveneceğimizi bilemeyiz. Ona zarar gelmesini istemem."

"Haklısınız, aramızda kalacak."

"Teşekkürler."

İkili yanlarından uzaklaştığında Nishimura Heeseung'a döndü. Ona doğru dönmesi ile sıkıca sarıldı Heeseung. Nishimura'nın elleri başını bulmuş ve yavaşça okşamıştı.

"Seni çok seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

"Yani senden hoşlanıyorum Nishimura."

"Bende senden hoşla- Bir dakika ne? İlk ben söyleyecektim."

Heeseung, duygularını söylerken korksa da asla pişman olmamıştı. Sonuçta Nishimura da onu seviyordu, endişe edeceği bir şey yoktu.

Uzandı ve ellerini tuttuğu sevgilisinin dudaklarına minicik bir öpücük bıraktı. Nishimura karşılık verene kadar kendini geri çekti ve tekrardan omzuna yasladı başını...








Lâl | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin