Kolkola ikisi de kalabalığa karışmıştı. Nishimura çadırdan çıkmadan önce Heeseung ve kendisi için aldığı ceketini çıkarmış, giyinmişti. Bilmediği şey aldığı ceket Heeseung'ın da yanındaydı. Onun giyindiğini fark eden Heeseung da çantasından çıkarmış ve üzerine geçirmişti. Şimdi sadece renk farkı olan ceketler ile oldukça dikkat çekiyorlardı.İkisi ortama adım attıkları andan beri haklarında konuşulduğunu belli eden fısıltılar dönüyordu etrafta. Heeseung, gerilip daha sıkı tutunuyordu her seferinde Nishimura'nın koluna. Birisi yanına gelip ya bir şey derse ne yapacaktı? Ya onu tanıyan birisi çıkarsa? İşte o zaman sosyal medya hesabıda çöp olurdu, o kadar emek...
Heeseung, herkesin onlara baktığını biliyordu ve Nishimura ile iletişim kuramıyordu. Çevresi çok kalabalıktı. Nishimura bir farklılık olduğunu fark ederek ondan tarafa döndü.
"İyi misin?"
Heeseung başını sallamış devam etmesini beklemişti. Nishimura anlamlandıramadan bir köşeye çekmişti onu. Ama bu ani davranışı ile daha çok dikkat çekmişlerdi.
"Sen iyi değilsin, yüzün bembeyaz kesilmiş ne oluyor?"
Heeseung sıkıntılı bir nefes çekti içine içine.
"Ya burada biri beni tanırsa ve bu haber sosyal medyama yayılırsa? O zaman özgürce kullandığım hesabım da elimden uçar gider. Kimse beni istemez. O kadar emeğim çöp olur. Korkuyorum."
"Korkmanı gerektirecek hiçbir şey yok. Sen buraya eğlenmeye geldin değil mi? Hiçbir şeyi umursama ve sadece güzel vakit geçir. Gerekirse ben senin sözcün de olurum."
"Teşekkür ederim."
Nishimura, Heeseung'ın titreyen ellerini tutmuş ve onun farkında bile olmadığı hafif nemlenmiş olan kirpiklerini sildi.
"Rica ederim."
Ellerini sıkıca tutup yemek alanına götürdü onu. Buraya geldiğinden beri bir şey yememişti ki acıktığını düşünüyordu.
Yemeklerini yemiş oturma alanında puflarda dinleniyorlardı. Daha orta alanda kalanlar kendilerince etkinlik bulmuş oyunlar oynuyorlardı. Yemek alanından oturma alanına gelen çoğu kişi Heeseung ve Nishimura'ya bakarak geçiyordu, çoğunlukla Heeseung'a.
Yine yanlarından geçmekte olan bir çift daha fazla dayanamamış ve o soruyu sormuştu:
"Sen SeungHee sayfasında ki kişi değil misin?"
**************************SeungHee bir gönderi oluşturdu.*
SeungHee, çook seviyorum seni
@Nishimura-Yorumlar-
@Nishimura, Bende seni çok seviyorum sevgilim🩵
-Yorumlar içerik üreticisi tarafından sınırlandırıldı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lâl | Heeki
Short StoryÇektiği fotoğrafları ve hissettiklerini yazdığı sözleri ile sosyal medyada ün kazanmış Heeseung, içine attığı onca şeyi bir yabancının anlayabileceğini çok sonradan anlamıştı.