2.

1K 66 3
                                    

A héten még mentem dolgozni, azonban a szüleim ellenezték, hogy tovább dolgozzam, mivel az esküvő időpontja nagyon közel volt. Igazáből kettő nap volt hátra, ami alatt engem puccba kellett vágjanak.

Nem csak a fodrászt látogattuk meg, aki az amúgy is szőke hajamat, még jobban ki akarta szőkíteni, erről sikeresen lebeszéltük. De a vágást nem úszhattam meg. Oldalt felnyírt hajam lett, ahogy hátul is megcsinálta menedékesre, be is állította volna, de az felesleges lett volna most megcsinálnia.
Anya ragaszkodott a manikűr-pedikűr kezelésre, amit muszáj volt eltűrjek, de ami jól is esett és szívesebben maradtam volna ott, az a masszázs volt. Kiélveztem a hátamnak adott kényesztetést, ami ritkán adatik meg. Egész nap merev háttal kell állnom és hajlonganom, ami megvisel néha, de már hozzászoktam.
Végül vásárlással zártuk a napot, ami így is hosszúra nyúlt már.
- Holnap vissza kell jönnünk a fehér zakó miatt. - mondja anya, hogy helyette tartsam fejben. - Hozzá meg kell egy fehér cipő is.
- És ezt miért utolsó pillanatban mondod? - kérdezem három szatyorral a kezemben, amiben vannak pipieredolgok és anya rámerőltetett egy igen merész fehérneműszettet, ami miatt égett rendesen a fejem. Inkább vettem volna meg egyedül, mint a saját anyámmal.
- Mert egész héten dolgoztál? - kérdez vissza, mire egy nagyot sóhajtok. - Pakold be hátra.
- Jó. - mormogom és a hátsó ajtót kinyitva pakolom be a szatyrokat, még össze is kell csomagoljam a ruháim nagy részét, de nem csak a ruháimat, hanem pár cuccomat is, mivel az esküvőt követően a férjemhez fogok költözni.
Azért kiváncsi vagyok, milyen ember is ő. Remélem magasabb, mint én és ha már domináns alfa, akkor biztosan erősebb is. Bár sose szeretek előre gondolkodni, mert mindig csalódok.

Másnap reggel, szintén anya társaságában mentünk zakót próbálni és vásárolni, hogy minden rendben legyen.
A cipő volt egy kicsit húzós, mert az első helyen nem volt fehér, a második helyen nem volt a méretemben, a harmadik helyen volt, csak kisebb. A negyedik helyen találtunk, ami pont jó volt és szerintem is kényelmes volt, bár egy kisebb vagyont kértek el, ami miatt fájt a szívem.
Ebédre sikerült anyától kikönyörögjem a gyorsételt, így hamburgereztünk egy jót, miközben fecsegtünk felesleges dolgokról.
Neki is találtunk egy újabb ruhát, amit megvett és egy hozzá illő cipőt is, végül egy virágost látogattunk meg, akinél a csokrom készült el.
- Itt is van. - hozza ki az eladó hátulról a kis csokrot. Fehér rózsa és liliom kombinációja, fehér csomagolópapírba és azok a kis fehér bogyó virágokkal, plusz fehér szalag, amin van pár gyöngyszem.
- De gyönyörű! - mondom mosolyogva és átveszem a csokrot, míg anyára nézek. - Köszönöm.
- Ne nekem, a férjednek. - rendezi a számlát az eladóval. Igazán jó ízlése van a pasinak, ha liliom és rózsa csokrot készítetett és gondolt arra, hogy ne nehéz legyen. Na meg még egy pont, hogy nem vitte túlzásba, esdig nem is tudtam, hogy ennyire szeretem a fehéret.

***

Az éjjel nagyon keveset aludtam, kora reggel már a kávézással kezdtem, pedig ritka az, mikor szükségem van rá. Igazából stresszeltem, mert vacsora alatt derült ki az, hogy egyedül sétálok el az oltárig, azt pedig a rokonság fele nézi végig. A vőlegény rokonai a másik felől, így igazán rástresszeltem a sétálásra és óvatosan lépkedtem még otthon is.
Anya a szobám ajtajában kopogott, mikor felsétaltam a lépcsőkön, meglepődött, hogy fent vagyok.
- Ideje készülődni. - mondja vidáman, igaz, ő is köntösben van, de nem állíthatom le a saját anyukámat.
- Letusolok és hajat mosok. - engedem be anyát a szobámba, ritkán vannak itt. A dobozok egy része között lépdel és ül le az ágyamra, hogy megvárjon. Igazából sokkal több cuccomat pakoltam be, mint amire szükségem lenne, de úgy voltam vele, hogy nem akarok hazajárkálni és inkább viszem magammal.

Mire végeztem a tusolással, anya már nem volt a szobámban, amire őszintén számítottam is. Anya kissé hiperaktív és nem tud megülni egy helyen sokáig. Kicsit sem tesz hozzá,az, hogy szeretek tusolni. A szoba ajtaja nyitva volt, így láthattam, ahogy apa és Jihoon többször elsuhan az ajtóm előtt, míg épp az ingemet vettem fel. Kivételesen fekete inget kell felvegyek, mert az néz ki jól a fehér öltönyömmel.
- Ráérünk, mi? - kérdezi Jihoon, ahogy a nadrágomba tűröm az ingemet.
- Ha sietek, akkor nem fogok olyan jól kinézni. - mondom. - Plusz sminkelnem is kell, a szemem alatti táskák nagyobbak, mint a bőröndöm.
- Nem tudtál aludni? - kérdezi és belép hozzám, lábával félretol egy dobozt.
- Nem. - sóhajtok egy nagyot. - Ha le is hunytam a szemem, csak azt láttam, ahogy elesem az oltár felé menet.
- Akkor mit csináltál az éjjel?
- Gondolkodtam, rámoltam és simítgattam az öltönyt. - válaszolom. - Na meg néztem a neten, hogyan kell megkötni azt a nyavajás nyakkendőt, mert nem tudom hogyan kell. Gyakoroltam is, de összegyűrődött, végül kivasaltam háromkor és azóta úgy van. - mutatok a nyakkendőmre, ami a székemen lóg szépen kivasalva. - Bár nem értem minek kell én felvegyem. Ja és anya mondta, hogy segít elkészülni, de jobb dolga van ezek szerint.
- Igazából a Min családot kellett fogadja - int fejével, bennem meghűl a vér is. - Hamarosan elviszik a cuccaidat is a költöztetők, addig átjössz a szobámba, minden pipere dolgoddal, drága hercegnő!
- Hercegnő a segged! - nézek rá mérgesen. - Bezzeg jó volt, ha monoklival jöttél haza.
- Azt már megköszöntem, most piszkálhatlak nyugodtan, mert az öcsém vagy. - kinyújtja rám a nyelvét.
- De mégis te viselkedsz gyerekesen. - forgatom meg a szememet. - Vidd a zakómat és a cipőmet, viszem a többi cuccomat.

Jihoon átvitte magához a zakómat és a cipőmet, míg összeszedtem a neszeszeremet és a kellő dolgokat. Mivel nála is van hajszárító, azzal nem foglalkoztam, még az is hátra van.
A kézitáskámmal megyek át a bátyám szobájába, már most érzem a vegyes feromonokat. Azt hiszem hosszú napom lesz.
- Szörnyű ez a feromonáradat. - fújtatok egy nagyot. - Elfoglalom a fürdődet. Ideje tollászkodnom.
- Csak időben tollászkodd ki magad Jimin! Nem mindenki vár meg téged!
- Most kénytelenek lesznek, mivel én vagyok az ara! - csukom be magam után az ajtót, hogy elkezdhessem a hajamat megcsinálni.

Boldog születésnapot a mi Mochinknak!🥳

Ígéret (Yoonmin-Omegaverse)✓Onde histórias criam vida. Descubra agora