"Ben , daha farkına varmadan , tek bir doğru söz konuşmayan bir çocuk olmuştum.."
Tugay'ın Ağzından
Karşımda bana korkuyla bakan o kız bana aslında kim olduğumu hatırlatmıştı.
Kimdim ki ben ?
Yalancı , beceriksiz , kötü , annesinin umrunda olmayan evladı , babasının utanç kaynağı?
Aslında hepsiydim .
"Beni mi dinliyorsun?" sorduğum soruyla gözleri büyümüş ne diyeceğini bilemez bir hâl almıştı.
"B-be-ben elimi yıkamaya gelmiştim." sesi küçük bir çocuğun suç işlediğindeki gibi kısık çıkmıştı.
"Elini yıkamaya gelmişken de beni dinledin?" sesim oldukça sakin çıksada o fazlasıyla gergindi.
"Özür dilerim istemeden kulak misafiri oldum ." kafasını eğip ayakkabılarına baktığında dudaklarımdan ufak bir tebessüm firar etmişti.
Diğerlerinin aksine o beni dinlemek istemişti. Yargılamadan anlamak istemişti. Yanımda olmak istemişti.
Başlarda uzak kalmaz istesemde sonrasında bende ona alışmıştım.
Birilerinin de beni önemsemesi hoşuma gitmişti.
Evet kesinlikle öyleydi bunun onunla bir alakası yoktu olmamalıydı.
"Yemeğini yediysen ellerini yıkada gel aşağıda bekliyorum.
Suratı yine şaşkın halini alırken"Olur ben hemen geliyorum."deyip ellerini yıkamaya gitti.
Bu kız gerçekten değişikti ve maalesef oldukça hoşuma gidiyordu.
O gün bizi Gamze'yle gördükten sonra suratıma bile bakmaz olmuştu.
Herkes benden katil olduğumu sandığı için uzaklaşırken o Gamze gibi zorba ve şımarık bir kızla takıldığımı sandığı için uzaklaşmıştı.
Ve ben kendimi tutamayıp onunla konuşmak istemiştim. Benden uzak durması en iyisiyken yapamamıştım. Belki de ilk defa kendimi düşünmüştüm.
Ben hesabı öderken oda gelmişti. Yol boyunca gergin olduğu belliydi .
"Korkuyor musun ?" sorduğum soruyla affallamıştı.
Kahve gözleri sorgulayıcı bir hâl alırken "Neyden korkucam ki ?" diye sormuştu.
"Üç maymun oynamayalım istersen Alen. Beni dinledin. Korkuyor musun benden?"
Bakışları önüne dönerken yolu izlemeye koyuldu .
O cevap vermeyince bende içten içe kızdım kendime .
Ne sanıyordum ki ?
"Korkmuyorum. Sadece kafam karıştı. Sorup senin canını sıkmak istemediğim için de soramıyorum o kadar ."
İçim o an o kadar rahatlamıştı ki kendime şaşırmıstım .
Ne zamandan beri insanların benle ilgili düşünceleri ve hislerini önemser olmuştum ben ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİ KÜÇÜK
Teen FictionKafamı kaldırıp gökyüzüne bakıp gülümsedim . Karanlığı güzelleştiren yıldızlar ne kadar asil duruyorlardı . Kendini karanlığa bırakmış gökyüzüne umut olmuşlardı sanki , gökyüzü hala karanlıktı ama yalnız değildi onu güzelleştiren yıldızlar vardı... ...