Taehyun
Duyduğum çığlık sesiyle hemen ara sokağa girip üstümdekileri çıkardım. Altımda olan kostümümün maskesini yüzüme taktığım gibi ağımı yukarıdaki evin çatısına attım. Ufak bir zıplayışla havada süzülmeye başlamıştım bile.
Bu hissi ne kadar sevsemde kurtarmam gereken birisi vardı. Bu yüzden hızlıca çığlık sesinin geldiği yere süzülmeye devam ettim. Çığlık seslerinin geldiği sokağa varınca hızlıca yere indim.
Bir tane hırsız yaşlı bir hanımefendinin çantasını çalmaya çalışıyordu. Çantayı çekiştirmeye çalışan elini tutup çantadan uzaklaştırdım. Ne olduğunu anlamaz gözlerle bana bakarken diğer eliyle bana yumruk atmaya çalışmıştı. Yumruğunu tuttuğum gibi kollarından onu geriye doğru iktirmeye başladım.
Sırtı duvara değer değmez hemen kollarına ağ attım. Ağlarımla onu duvara yapıştırdıktan sonra onun yanından uzaklaştım. Korku ve merak dolu gözlerle beni izleyen insanlara ve yaşlı hanımefendiye karşı yerdeki çantayı aldım.
Üstündeki tozları temizleyip yaşlı hanımefendiye uzattım.-Mahallenizin örümcek adamı her zaman yanınızda hanımefendi bunu unutmayın.
-Çok teşekkür ederim minik örümcek.
-Minik örümcek değil teyzecim örümcek adam benim ismim ve sen iyi misin? Hastahaneye gitmek ister misin?
-Ben iyiyim çocuğum ve yardımın için teşekkür ederim.
Maskenin altından gülümseyip yukarıdaki çatıya ağımı attım. Yukarı doğru yükselirken
-Önemli değil ve mahallenizin örümcek adamı her daim yanınızda!!
Çatıdan çatıya zıplarken hangi ara sokakta üstümü çıkardığımı hatırlamaya çalışıyordum. Birkaç çatıdan daha zıpladıktan sonra sonunda hatırlamıştım. O sokağın üstündeki çatıda durup derince nefes aldım ve kendimi aşağıya bıraktım.
Yere düştükten sonra havalı pozumu yapıp sessiz ara sokağa kıkırdamamı bıraktım. Tam çantamı eğilip alacakken yanımda patlayan flashla hızlıca oraya doğru ağ attım.
Attığım ağla duvara çarpıp parçalanmıştı.-Yaa o benim kameramdı ama! Tüm fotoğraflarım orda ve proje ödevimde orada niye parçalıyorsun?
-Sen niye izinsiz fotoğrafımı çekiyorsun ki! Aniden parlayan ışığa karşı ne tepki vermemi bekliyordun acaba?
-Sadece kameramı kırmasan olmaz mıydı?
-Bilerek yapmadım diyorum ya! Anlamıyor musun sen bunu?
Bunu bağırarak söylemiştim ama bağırdığıma şimdiden pişman olmuştum. Çünkü karşımdaki sınıf arkadaşım Beomgyu'ydu. Gözleri dolmaya başlamıştı. O dolu gözleri ile bana bakarken içim paramparça olmuştu.
-B-ben özür dilerim sana bağırmak istememiştim.
Beni takmayarak burnunu çeke çeke birazı yerde birazı duvarda olan fotoğraf makinesinin yanına gitti.
-Sana yeni fotoğraf makinesi alırsam beni affedebilir misin?
-Şimdi de bana bağırmanı anlatmayayım diye bana rüşvet mi teklif ediyorsun?
-H-hayır yanlış anladın. Gerçekten üzgünüm şuan hem sana bağırdığım için hemde makineni kırdığım için. Sana fotoğraf makinesi alacağım ve sende güzel güzel fotoğraf çekmeye devam edeceksin anlaştık mı?
-Anlaştık ve zaten söylemeyecektim kimseye o yüzden rahat olabilirsin.
-Söylemeyeceğini biliyorum.
-Nerden biliyorsun yoksa beni tanıyor musun?
Bunu derken hızlıca yanıma gelmiş ve dibime girmişti. O güzel gözleri ile bana bakarken ne cevap vereceğimi bilemedim. Nasıl diyebilirdim ki ondan hoşlandığımı. Hemde onu ilk gördüğümden beri.
-Örümcek hisleri, onların sayesinde biliyorum diyelim.
-Hmm inandırıcı değil ama inanmış gibi yapacağım. Ve sana telefon numaramı vereceğim böylelikle fotoğraf makinemi aldığın zaman hem bana haber verebilesin hemde nereye göndereceğini yazarım.
Kafamla onu onayladım. Ben onaylar onaylamaz hemen çantasının içinden bir kağıt ve kalem çıkardı. Numarasını yazdıktan sonra gelip elime tutuşturdu kağıdı.
-Sonra görüşürüz bay örümcek. Dikkat edin kendinize.
Diyip hızlıca ara sokaktan çıktı. Kostümüm üstünde elimde hoşlandığım çocuğun bende olan numarası varken orada donup kalmıştım.
Sanırım hem yeni hat hemde bir fotoğraf makinesi almam gerekiyordu.Beomgyu🥺🥺
Taehyun🥵🥵
Yeni bölüm yazmaya vaktim yok ama yinede ilk bölümleri yazmaya devam ediyorum.
Bu beni yazarken yormaz çünkü bundan sonra biraz texting ağırlıklı gideceğim. Taehyun devam edecek mahallenin örümceği olmaya ama daha arka planda değineceğim yüksek ihtimalle.Neyse çok uzattım yine size iyi okumalarrrr🥺🥺🥺🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Spidey//Taegyu//
FanfictionMahallenin örümcek adamı ve onun biricik hayranı [Slow update]