0.4

91 18 11
                                    

Taehyun

Beomgyu ile son yaşadıklarımızdan sonra neredeyse bir hafta geçmişti. Arada mesajlaşıyorduk ama normal konuşmalardı bunlar. En azından onunla bir şekilde konuşuyor olmak da güzel bir şeydi.

Sırtımdaki çantamla kampüsüme gidiyordum. Bugün vermem gereken bir sınavım vardı. Üstten ders almak çok yorucu bir şeydi. Beomgyu ile aynı sınıftaydık ama bölümlerimiz bir tık farklıydı. O fotoğrafçılık ve kameramanlık bölümü okuyordu bense grafikerlik okuyordum. Ortak olan dersimiz ise temel fotoğrafçılıktı. Haftada birkaç kez aynı sınıfta oluyorduk.

Kampüse girdiğimiz gibi gözlerim Yeonjun'u aradı. Gördüğüm pembe kafayla kocaman sırıtıp yanına gittim.

-Tae gel otur bak neler anlatcam sana. Artık bekar bir insan değilim.

-Ne! Ne demek bekar bir insan değilim. Birkaç gün konuşmadık ama neler olmuş böyle. Kimmiş bakalım o seni kapan erkek?

Dediklerimden sonra yüzü kızarmaya başlamıştı.

-Şey biz zaten bir süredir konuşuyorduk ve geçen akşam yemeğe gittik. Yemeğin sonunda ise bana beni sevdiğini söyleyince bizde sevgili olduk. Zaten bu yılın başından beri ondan hoşlanıyordum bunu biliyorsun.

Onun yüzündeki mutluluğu görünce kocaman sarıldım ona.

-Yeonjun çok mutluyum senin için. Umarım hep beraber olursunuz.

-Çok sağol Taehyun. Bu arada öğle yemeğini onunla yiyeceğiz daha doğrusu onun arkadaşı da gelecek Beomgyu belki biliyorsundur. Onun arkadaşı geleceği için bende senin gelmeni istiyorum.

Duyduğum isimle donup kalmıştım. Yeonjun bilmiyordu uzun zamandır Beomgyu'dan hoşlandığımı. Derince nefes alıp başımla onu onayladım.
Yavaşça ayağa kalkıp beraber kampüsün içerisine girdik.

Bir yerden sonra yollarımız ayrılmıştı. Çünkü fakültelerimiz farklıydı. Yavaş adımlarla sınavın olacağı dersliğe girdim. İçerisi çok kalabalık değildi. Hemen güzel bir yere geçip oturdum. 10 dakikaya sınav başlayacaktı.

Kafamı sıraya koyup pencereden dışarıya bakmaya başladım. Fotoğrafçılık bölümü okuyanlar çektikleri fotoğrafları sergileyeceklerdi haftaya. Bu yüzden onu planlıyorlardı dışarda.
Tam ortalarında saçları kıvır kıvır olmuş Beomgyu vardı. Gördüğüm görüntüyle kalbim ciğerimi delecek gibi atmaya başlamıştı.

Gözlerimi ondan alamıyordum. Gün geçtikçe daha da güzelleşiyordu. Ben gün geçtikte daha da aşık oluyordum ona. Yüzümdeki sırıtış gittikçe büyüyordu. Bunun sebebi ise konuşurken dudaklarını büze büze konuşması, saçları o tamamen kusursuzdu. Tek kusru ise kendi güzelliğinin farkında olmamasıydı.
Aniden kapanan kapı sesiyle kafamı kaldırdım. Sınav başlayacaktı. Şu sınavı verip hemen öğle yemeğine gitmek istiyordum.

______________________________________

Sınavım bitmişti. Sınavın sonucu pek umrumda değildi. Her türlü geçeceğimi biliyordum. Hemen çantamı omzuma atıp derslikten çıkmıştım. Telefonumu çıkarıp Yeonjun'u aradım ama açmamıştı. Yüksek ihtimalle dersten daha çıkmamıştı.

Derince bir nefes verip telefonumu cebime attım. Onu nerede bekleyeceğimi düşünürken kulağımın çınlamasıyla hemen arkama döndüm. Gördüğüm kişiyle hemen duruşumu düzelttim.

-Şey üzgünüm korkuttuysam. Öğle yemeğini aşk kuşlarıyla beraber yiyecekmişiz. Seni de tek görünce yanına geleyim dedim. Umarım rahatsız etmedim seni. Haa bu arada ben Choi Beomgyu. Tanıştığımıza memnun oldum.

My Little Spidey//Taegyu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin