Taehyun
Bugün Beomgyu ile sergiye gidecektik ve ben hazırlanmak için sabahın yedisinde kalkmıştım. Güzelce banyo yapmıştım şimdi ise kombinimi seçmeye çalışıyordum. Onun karşısında güzel durmak istiyordum. Bu yüzden en şık gözüken kıyafetlerimi seçmiştim. Ve sırayla elemeye başlamıştım. Şuan iki kombin arasında kalmıştım.
En sonunda bir tanesini seçerek hızlıca üstüme geçirdim. Şimdi Beomgyu ile sergiye gidecektik hafta sonu hem fotoğrafçılık bölümünün sergisi vardı hemde akşamına dördümüz içecektik.Aynadan kendime baktım tamam fena gözükmüyordum. Hızlıca ellerimle saçlarımı da şekillendirdikten sonra hazırdım. Aklıma gelen çantamla hızlıca onu da hazırlamaya başladım. Bu sırada telefonumdan saate baktığımda buluşmak için nerede ve ne zaman olacağını bilmiyordum. Kendi telefonumdan Beomgyu'yu aradım.
Telefonu açmasını beklerken içimi saran heyecana engel olamadım.-Alo Beomgyu ben Taehyun umarım rahatsız etmemişimdir.
-Yok sorun değil Taehyun ve bir şey mi oldu?
-Sadece nerede ne zaman buluşacaktık sergi için? Söylediysende unuttum yüksek ihtimalle.
-Hayır unutmadın ben sana söylemeyi unuttum üzgünüm Taehyun. Ben hazırım zaten eğer sende hazırsan şimdi buluşabiliriz.
-Hazırım ben ve nereye geleyim.
-Şey üniversitenin yakınlarındaki parka gelebilirsin ben orada bekleyeceğim seni.
-Tamam o zaman hadi görüşürüz geliyorum hızlıca.
-Görüşürüz Taehyun.
Bundan sonra kapanan telefonla derin bir nefes verdim. Telefonu cebime atıp parfüm sıktıktan sonra ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Hızlıca yürümeye başladım. Parka yaklaştıkça kalbimin hızı artıyordu. Parkın girişinde duran bedeni görmemle kalbimin teklemesi bir olmuştu. Çok güzeldi. Lanet olsun gördüğüm en güzel insandı. Bu güzelliği sadece kendime saklamak isteyeceğim kadar güzeldi.
Beni görmesiyle el sallaması bir olmuştu. Onu karşılıksız bırakmamak için hızlıca el salladım.-Hadi gel serginin başlamasına çok az kaldı.
Diyip bileğimden beni çekiştirmeye başlamıştı. Zorlanmasını istemediğim için adımlarımı hızlandırdım.
-Bu sergi için bu kadar heyecanlı olmanın sebebi ne? Yanlış anlama beni heyecanlanman çok tatlı bir şey ve sadece merak ettim.
-Sergileri gezmeyi çok seviyorum. Böyle sanki ruhum kanatlanıyormuş gibi hissediyorum. Aynı zamanda beni çokta mutlu ediyor.Bu yüzden elimden geldiğince sergileri gezmeye çalışıyorum.
-O zaman seninle bolca sergi gezeceğiz desene.
-N-niye öyle dedin?
-Seni mutlu görmeyi istiyorum çünkü gülmek sana çok yakışıyor. Gülümsemen çok tatlı.
Bunu dememle ortamı sessizliğin kaplaması bir olmuştu. Hafifçe ona bakmamla yanaklarının kızardığını görmem bir olmuştu. Ona bu şekilde dürüst olabildiğim için kendimle gurur duyuyordum. Sonuçta duygularımı belli etmemin zamanı gelmişti belki de.
-Bu arada yarında sizin bölümün sergisi var. Hazır mısın ona?
-Ona daha çok heyecanlıyım desem yalan olmaz. Daha önceki katıldığım sergilerdeki fotoğraflardan daha farklı olacak. Hayranı olduğum birinin fotoğrafları olacak çünkü. Bu beni biraz gerse sonuçta güzel olacağına eminim. Sen geleceksin ona değil mi?
-Tabiki de geleceğim kaçıramam bu sergiyi ve sonrasında Soobin'e gidip içeceğiz daha unutmadın değil mi?
-Ha öyle bir plan mı yapmıştık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Spidey//Taegyu//
FanfictionMahallenin örümcek adamı ve onun biricik hayranı [Slow update]