Beomgyu
Boynuma vuran sıcak nefesle yavaşça gözlerimi açtım. Taehyun bana sımsıkı sarılmış bir şekilde uyumaya devam ediyordu. Ben hala onun yüzünü izlemeye devam ederken aklıma dün akşam gelmişti.
Yanaklarımın yandığını hissederken sırıtmadan edemedim. Fazla güzeldi dün yani sabahı güzel değildi ama akşamı güzeldi. Onu sinirlendirmiştim ve Taehyun bu sinirini dün benden güzelce çıkartmıştı. Şimdi ise onun yapacağı ama benim mahvettiğim çıkma teklifini ben yapacaktım. Yavaşça güzel dudaklarına bir öpücük kondurup kollarının arasından çıkmaya çalıştım. Tam başardım derken daha da sıkı sarılan kollarla olduğum yerde kalmıştım.
-Nereye gidiyorsun güzelim?
-K-kahvaltı hazırlayacaktım bize.
-Ağrın var mı?
Dediği şeyle yanaklarım bir ton daha kızarmıştı. Utanıyordum hemde çok fazla ama Taehyun'u da cevapsız bırakmak istemiyordum. Sessiz bir şekilde cevap verdim.
-B-biraz var ama o kadar kötü değil.
-Fazla sert olduysam özür dilerim güzel bebeğim. Krem sürmemi ister misin veya ağrı kesici getireyim mi? Yemek yemedik ki ağrı kesici içemezsin.
Taehyun'un arka arkaya sıraladığı cümlelere gülümsedim. Beni bu kadar çok düşünüyor olması içimi yumuş yumuş yapıyordu. Çok fazla seviyorum ben bu çocuğu. Kolları arasında olduğum bedene iyice yanaşıp tekrardan öptüm dudaklarını.
-Taehyun kalk kahvaltı yapalım çünkü senin dersin var.
-Seninde dersin var gitmeyecek misin dersine?
Tanrım nasıl söyleyecektim bunu ben. Yürürken ağrılarım artıyordu ve topallamak zorunda kalıyordum. Ayrıyetten Soobin'lerin ağzına da düşmek istemiyordum.
Kızarmış yüzümle ona bakarken Taehyun durumu anlamış ve saçlarıma ufak bir öpücük kondurmuştu.-Anladım ben seni güzelim o zaman hadi sen uzan ben kahvaltı hazırlayayım bize.
-Yardım etmek istiyorum ama.
-Sen dinlenerek yardım edeceksin güzel bebek ve itiraz yok. Uzanmaya devam et.
Dudaklarımı büzüp onayladım Taehyun'u. O sırada nasıl bir çıkma teklifi edeceğimi düşünebilirdim. Taehyun yataktan kalkıp odadan çıkarken sırtında gördüğüm izlere sırıtmadan edemedim. Dağılan kafamı toplamak için sağa sola salladım.
Şimdi düşün Beomgyu nasıl bir şey yapabilirsin? Öncelikle teklifi evde yapacağım çünkü dışarı çıkamam yürüyemiyorum ama evde ona güzel bir yemek hazırlayabilirim. Belki çok klişe olacak ama mum ışıklarıyla romantik bir yemek yerken edebilirdim teklifi.
Tamam bunu beğendim şimdi sırada ne yemek yapacağımdaydı. Lazanya mı yapsam acaba? Evet evet lazanya olurdu. Masayı da güzelce süslerdim ve Taehyun'un kıyafetlerinden giyinirdim. Üstüme onun gömleğini giysem ve altıma da bir şey giymesem pantolon olarak yani bence gayet seksi olurdum. Romantik yemek dedim ama ona seksi gözükmek istiyordum ve Taehyun'un onun kıyafetlerini giymeme zaafı olduğunu biliyordum anlamıştım yani.
Kafama yatan planla sırıtmaya başladım. Heyecanla yatakta bir sağa bir sola döndüm ama keşke yapmasaydım çünkü belime giren ağrıyla seslice inlemiştim. Elimle ağrıyan yeri ovacakken kapının sertçe açılmasıyla olduğum şekilde durdum.
-İ-iyi misin güzelim? Sesini duydum ve düştün sandım.
-İyiyim sadece aniden a-ağrı girdi. Sen nasıl duydun o sesi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Spidey//Taegyu//
FanfictionMahallenin örümcek adamı ve onun biricik hayranı [Slow update]