1.3

75 7 34
                                    

Taehyun

Kafamdaki bereyi elimle düzeltip çam ağacını taşımaya devam ettim.
Bugün yılbaşıydı ve ben çam ağacını almaya geç kalmıştım. Sabah kahvaltı yapar yapmaz güzel bebeğim beni çam ağacını almaya göndermişti. Şimdide orta boy çam ağacıyla eve doğru gidiyordum.

Beomgyu ufak bir yılbaşı partisi hazırlamıştı. Yeonjunlar gelecekti birde Yeonjun'un kuzeni Kai gelecekti. Geçenlerde onunla da tanışmıştık ve çok tatlı birisiydi.

Evin önüne gelmemle cebimden anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Yüzüme vuran sıcaklıkla gülümsedim. Kapıyı kapatıp ağacı yere bıraktım. Kafamdaki bereyi çıkarıp elimle saçlarımı dağıttım. Uzamışlardı ve kestirmem gerekiyordu ama güzel sevgilim saçlarımı uzun sevdiği için böyle kullanıyordum.

-Beomgyu güzel bebeğim ben geldim.

Güzelime seslendikten sonra ayakkabılarımı da çıkarıp mutfağa doğru gittim. Elindeki kasede bir şeyler karıştıran güzelimi görünce gülümsemeden edemedim. Çok tatlıydı şuan. Üstü birazcık un olmuştu ama bu onun güzelliğinden bir şey eksiltmemişti.

-Uu neler hazırlıyorsun bize bakayım o güzel ellerinle?

-Tatlı hazırlıyorum ama bu tarif çok zormuş. Ağlıcam üçüncü deneyişim bu ve olmazsa valla ağlıcam.

Dolu gözleriyle söylemişti bunları benim güzel bebeğim. Ellerimle minik yüzünü kavrayıp dudaklarına öpücük kondurdum.

-Bir tatlı için ağlamana değmez güzelim. Hem olmuyorsa yorma kendini daha fazla. Yılbaşını da tatlısız geçiririz ne olacak. Dünyanın sonu mu sanki?

-Ama bugünün mükemmel geçmesini istiyordum. Tatlısız olmaz ki yılbaşı bu.

-Valla Yeonjunların yiyeceği tatlı beni ilgilendirmiyor benim yiyeceğim tatlı belli.

Diyip unlarla kaplı olan güzel bebeğime göz kırpmıştım. Yanakları kızaran güzelimle hafifçe kıkırdadım.

-Hadi git üstünü değiştir bende şu tatlıyı yapmaya devam edeyim. Sonra da ağacı süsleriz değil mi?

-Süsleriz güzel bebek.

Beomgyu'yu onayladıktan sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim hızlıca. Hızlıca aşağıya inip mutfağa geri gittim. Tatlıya hazırlamaya geri dönen güzel bebeğimle bende geri kalan işleri halletmeye başladım.

Beomgyu çok güzel yemekler hazırlamıştı ve çok fazla hazırlamıştı. Hepsini yiyebileceğimize emindim çünkü benim güzelim çok lezzetli yapıyordu yemekleri. Onunla yaşamaya başladıktan sonra bir daha asla dışardan yemek yemedim. Bunu kendiside istemişti ve açık açık dile getirmişti.

Beraber dışarı yemek yemeye çıktığımız zamanlar hariç ikimizde dışardan yememeye dikkat ediyorduk. Bu ikimiz içinde daha güzel oluyordu ayrıca. Çünkü bazen ikimizde o saatlerde evdeysek beraber yemek yapıyorduk. Biraz uzun sürüyordu ama ikimizde aşırı eğleniyorduk.

Ağacı güzelce bir yere koyduktan sonra salonda artık yılbaşı için hazırdı. Şimdi sadece yılbaşını ağacını süsleyecektik. Yere oturup aldığımız süsleri yavaşça poşetlerinden çıkarıp sehpanın üstüne koymaya başladım. Bu sırada benim güzel bebeğim de gelmişti yanıma. Dikkatlice kucağıma oturup sarılmıştı bana. Ayaklarını belime iyice sarıp koala gibi yapışmıştı ve ben bundan çok mutluydum.

-Ağacı süslemeye başlayalım mı güzel bebek?

-Olur başlayalım ama biraz dinlenmem lazım senin kokunla.

Beomgyu'nun dediğine gülümseyip bir elimle belini okşamaya başladım. Sabahtan beri ayakta duruyordu yemek yapabilmek için ve ince belinin ağrıdığına emindim. Bu hareketimle biraz daha yayılmıştı kucağımda. Bende boştaki elimle minik süsleri asmaya başladım. Güzelimin daha fazla yorulmasına izin veremezdim.
Alt tarafın süslerini asmaya devam ederken boynumda hissettiğim düzenli nefeslerle güzel bebeğimin uyuduğunu anlamıştım.

My Little Spidey//Taegyu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin