0.5

96 16 24
                                    

Taehyun

Kampüste oturmuş bilgisayardan işlerimi hallederken kulaklarımın çınlamasıyla kafamı kaldırdım. Bir tane kötü adam saldırıyordu şuan kampüse. Hemen bilgisayarımı kapatıp çantaya koydum.Kalktığım gibi kostümümü giyebileceğim yer aramaya başladım.
Aklıma hiçbir yer gelmiyordu. Lanet olsun eğer biraz daha kostümümü giymezsem birilerine bir şey olabilirdi. Bahçeye çıkmamla Beomgyu'yu görmem bir olmuştu.

Yanına koşup çantayı ona uzattım. Anlamayarak bana baktığında hızlıca konuştum.

-Bunu benim için yanında tutabilir misin ve buradan uzaklaş birileri kampüse saldırıyor.

-N-ne! Kim saldırıyor?

-Bilmiyorum ama hemen buradan uzaklaş olur mu şimdi benim gitmem lazım. Bir iki arkadaşım o adamın orada sanırım.

Diyip Beomgyu'dan uzaklaştım. Hemen kampüsün arkasındaki gizli bir oda gibi yer vardı. Oraya girip hemen kostümümü giydim daha doğrusu yeni yaptığım mekanizma sayesinde giymiştim kostümümü. Sonrada kimseye görünmemeye çalışarak oradan çıktım. Hemen yukarı bir ağ atıp kötü adamın olduğu alana süzülmeye başladım.

Görüyordum şuan onu ve o diğerlerine zarar vermeden durdurmam lazımdı. Havada süzülürken ona doğru yaklaşıp hızlıca tekme attım. Çok etkisi olmasa da bir afallamıştı.

-Bende seni bekliyordum örümcek. Seni ezmem için tam vaktinde geldin.

-Beni ezmek için biraz daha çabalaman lazım kim olduğunu bilmediğim kötü adam seni.

-Merak etme tanıyacaksın yakında beni örümcek.

Diyip sırtından bir sürü kol çıkarmıştı. Kolları sayesinde havalanmıştı. Ona aşağıdan bakarken ne yapacağımı düşündüm. Aklıma gelen fikirle onun arkasında kalan bir yere ağımı attım. Ona doğru hızlıca yükselirken yüzüne vuracakmış gibi yaptım. O benden kaçınmak için sağa kayınca hemen sırtına yapıştım.
Biraz zor olacaktı ama bu sırtındaki makineyi kapatabilirdim.

-Seni lanet örümcek çekil oradan! Seni mahvedeceğim!

-Bu yaptığın kollar güzel ama biraz daha üstüne çalışman lazım haberin olsun yani.

Diyip sırtındaki o kutuyu söküp kolları devre dışı bıraktım. O hızlıca yere inerken bende kendimi yere bıraktım. Havalı bir iniş yaptıktan sonra hemen yerde kalkmak için çabalayan kötüyü ağlarımla yere yapıştırdım.

-Seni bok parçası bana bunu yapmaya nasıl cüret edersin! Öldürüceğim seni ne yapıp edip öldüreceğim seni!

-Ovv bu kadar sinirlenme ama olmaz ki böyle. Kırışıklaşırsın bak haberin olsun. Hem nasıl sen bu masum insanların olduğu yere saldırmaya cüret ediyorsan bende aynı şekil sana bunu yapma cüretini gösterdim. Birazcık kısasa kısas oldu ama sen kaşındın. Ama bak seni yalnız bırakmayacağım polisler geleseye kadar. Ne kadar iyi birisiyim değil mi?

-Nefret ediyorum senden,senin ağlarından hepsinden nefret ediyorum.

-Bana hayran olduğunu bu kadar belli etme bak birileri kıskanır falan olmaz. Hem ben hepinize yeterim. Aaa bak çok yalnız kalmamıza gerek kalmadı seni alacak polisler geldi bile. Hadi sana kodeste iyi zamanlar diliyorum.

Polislere kafa selamı verip yukarı ağ attım. Kampüsten uzaklaştıktan sonra hemen kendi kıyafetlerime geri döndüm. Bu adamın saldırması bir nevi iyi olmuştu. Üstünde çalıştığım mekanizmayı test edebilmiştim sayesinde.

Nefeslendikten sonra kampüse geri dönmem gerektiğini fark etmemle elimi kafama vurdum. Koşmaya başladım. İyi ki çok fazla uzaklaşmamıştım. Kampüse girmemle herkesin tekrar eski haline döndüğünü görmemle hafifçe sırıttım.

-Taehyun buradayız biz!

Arkamdan gelen Yeonjun'un sesiyle oraya döndüm. Beomgyu, Soobin ve çardakta oturmuş bana bakıyorlardı. Tuhaf gözüktüğüne emin olduğum gülümsememle yanlarına gittim. Yavaşça boş olan yere yani Beomgyu'nun yanına oturdum.

-Sen iyi misin Tae nefes nefesin?

-İ-iyiyim Yeon sadece yardımcı olmak için biraz koştum o kadar.

Yeon beni kafasıyla onaylayıp hafifçe Soobin'e dönüp onunla konuşmaya başlamıştı.

-Taehyun  istersen çantanı al çünkü unutmanı istemem.

-Sağol Beomgyu ve sen iyisin değil mi?

-Önemli değil ve iyiyim. Asıl ben sana teşekkür etmeliyim ikidir beni koruyorsun. Sanırım hayatımı sana borçluyum

Diyip kıkırdamıştı. Kıkırdaması da kendi gibi çok tatlıydı. Tüm enerjim yerine gelmişti sayesinde. Farkında değildi ama en ufak hareketiyle beni kendime getirebiliyordu.

-Onlara kurtarmak denmez ama tamam senin dediğin gibi olsun.

-Sağol yine de.

Diyip kafasını çevirmişti. Bende o güzel yan profilini incelemeye başlamıştım. O çok güzeldi ve güzelliği hem yüzüne hemde ruhuna yansımıştı.
Ben ona bakmaya devam ederken aniden bana dönmesiyle şaşırıp kalmıştım. Biraz çekinerek bakıyordu bana benden çekinmesini istemiyordum. Elleriyle oynarken fısıltı şeklinde konuşmuştu ama tam olarak anlayamamıştım.

-Beomgyu üzgünüm anlayamadım ne dediğini?

Diyip yavaşça yaklaşmıştım ona. Şimdi yüzüm yüzüne çok yakındı ve o bu mesafeden bile çok güzeldi.

-Taehyun y-yarın işin var mı?

Sonunda ne dediğini anlamanın mutluluğuyla nefesimi kesen yüzden uzaklaştım.

-Hayır bir işim yok yarın? Neden sordun ki?

-Gitmek istediğim bir sergi var ama Soobin benimle gelmiyor. Bu yüzden tripliyim ona bakma burada oturduğuma küsüm ona ben.

Bunu derken dudaklarını büzerek konuşması onu daha da tatlı yapıyordu. Ve küsüm derken bile sırıtması sanırım kalp krizi geçireceğim.

-Olur gidelim.

-Gerçekten gelecek misin benimle? Yaa Taehyun gerçekten çok mutluyum şuan. Soobin bak kapak olsun sana sen kaç yıllık arkadaşınla bir sergiye gelme ama Taehyun gelecek benimle.

Bunu dedikten sonra hepimiz kocaman bir kahkaha atmıştık.

-Taehyun beni sergiye gitmekten kurtardığın için teşekkür ederim sana. Beomgyu ne kadar sergilere aşık olsa da ben değilim ve hatırlat teşekkür etmek için bir içki ısmarlayayım sana.

-Sağol Soobin ve o içki işini hep beraber yapalım hem ne zamandır bizde içmiyorduk Yeon ile.

-Evet yaa bir türlü vakit bulamadık ki baya iyi olur aslında.

-O zaman şöyle yapalım biz yarın sergiye gidelim hafta sonuda beraber içmeye gideriz nasıl fikir?

Ben bunu dedikten sonra Yeonjun ve Soobinden onaylar bir mırıltı çıkmıştı. Bir tek Beomgyu cevap vermemişti.

-Beomgyu sen gelmek istemiyor musun?

-Hayır gelmek istiyorum sadece benim alkol toleransım biraz düşük ve bar gibi yerlerde içmeyi sevmiyorum bu yüzden.

-O zaman şöyle yapalım Beom bizim evde içelim olur mu?

Soobin bunu dedikten sonra Beomgyu kocaman gülümsemişti. Onu bu şekilde mutlu görmek beni de gülümsetmişti. Yarın için ve hafta sonu şimdiden heyecanlıydım.

Neredeyse bir ay sonra gelen bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz.
Ve bugün Beomjun' un o dansı neydi Tyun'un kasları 🥵🥵🥵
Bugün kalp sağlığım için zararlı birgün oldu. İzlediğim an kalp krizi geçirecektim.
Ayrıca Hyuka tek lokmada yicem ya hem tatlı hem de çekici
Ve son olarak Soobin ile Arin aşırı tatlılardı🥺🥺🥺

My Little Spidey//Taegyu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin