Chris Isaak -Wicked Game
Taehyun
Beomgyu'nun dediğiyle donup kalmıştım. Güzel gözlerinden akmaya başlayan yaşlarla tüm vücudumu endişe sarmıştı.
-S-sen bile bile yakın davrandın b-bana değil mi? Tabi ki de öyle bende s-salak gibi kandım sana. Mutlu o-oldun mu bari beni bu şekilde kandırırken? Hesabı da biliyordun değil mi? Hepsini p-planlı bir şekilde yaptın. Senden nefret ediyorum Kang Taehyun ama en çokta seni sevdiğim için nefret ediyorum. Pardon seni sevmiyorum ben örümcek adam olan s-seni seviyorum.
Beomgyu karşımda delicesine ağlarken elimden gelen tek şey onu kendime çekip sarılmak olmuştu. Kollarımla onu sarmama karşı o minik elleriyle benim göğsüme vurmaya başlamıştı.
-Sana yemin ederim ki durum göründüğü gibi değil. Sadece açıklama yapmama izin versen her şeyi anlatacağım sana. Ben senin örümcek adamı sevdiğini bilmiyordum yemin ederim ki. Bilsem sana böyle bir şey yapar mıydım ben? Sana bakmaya kıyamıyorum ben. Seni sevdiğimi herkesten sakladım ben Yeonjun bile yeni öğrendi seni sevdiğimi. Lütfen ağlama yalvarırım sen böyle ağladıkça canımdan can gidiyor benim.
-G-gerçekten bilmiyor muydun örümcek adamı s-sevdiğimi?
-Yemin ederim ki bilmiyordum.
-Sana inanmak istiyorum ama yerine oturmayan parçalar v-var anlıyorsun değil mi ne demek istediğimi?
-Anlıyorum Beomgyu ve o yerine oturmayan taşların hepsini oturtturacağım. İstediğin her şeyi çekinmeden sor cevaplayacağım çünkü sen buna değersin. Birde bu şekilde öğrendiğin için özür dilerim. Normalde daha güzel itirafları hak ediyorsun.
Beomgyu yavaşça göğsümden uzaklaşıp elleriyle ıslak yanaklarını temizledi.
-P-peki ilk olarak ne zamandan beri beni seviyorsun?
-Seni bu üniversitede ilk gördüğüm andan beri seni seviyorum. Korkak bir insan olduğum için bu yıla kadar ne adım atabildim sana ne de varlığımı belli edebildim. Yeonjun bile o kafeye gittiğimiz günün akşamı öğrendi. Sana olan davranışlarımdan şüphelenmiş çünkü ben kolay kolay o şekilde davranmam.
-Örümcek adamı sevdiğimi daha doğrusu beğendiğimi gerçekten bilmiyor muydun? Bunu sormamın sebebi o sayfayı üniversitedeki çoğu herkesin bilmesi. Herkese rağmen senin bilmemen çok tuhaf geliyor.
-Senin kameranı kırdığım gün o sayfa karşıma çıktı. Senin olduğuna inanamadım. Belki saçma bulacaksın ama o an aklıma gelen tek şey örümcek adamken hislerini belli et en azından. Çünkü dediğim gibi korkak bir insanım. Eğer işin ucunda sen varsan. Yani şöyle diyeyim hem örümcek adam olan ben sana aşığız hemde senin üniversite arkadaşın olan ben sana aşığız. İşin sonunda her türlü aşığım sana.
Ben konuştukça Beomgyu'nun yanakları kızarıyordu. Yanakları kızarık bir Beomgyu gördüğüm en tatlı görüntüydü. Titreyen ellerimi yavaşça yanaklarına götürdüm. Yumuşak yanakları elimle sevmeye başladım.
-Sen Choi Beomgyu haberin yokken bile kalbimde kocaman bir yer kaplıyordun. Şimdi ise tüm kalbim sana ait. Belki senden saklayarak senin güvenini kırmış olabilirim ama beni de anlamanı istiyorum. Bu hemen söyleyebileceğim bir şey değil çünkü. Olsa seninle ilk tanıştığımız zaman söylerdim sana.
-Taehyun ben ne diyeceğimi bilemiyorum şuan. Duyduklarım çok fazla ve sen gittikçe daha da fazla şey söylüyorsun. B-ben ne cevap vereceğimi bilemiyorum şuan.
-Hemen cevap vermek zorunda değilsin. Ben seni beklerim ne kadar sürse de. Sonuçta işin ucunda sen varsın.
Biz böyle konuştukça ellerimin altındaki yanaklar daha da ısınıyordu. Utanmıştı ama bu tatlı görüntü onu tek lokmada yeme isteği uyandırıyordu bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Spidey//Taegyu//
FanficMahallenin örümcek adamı ve onun biricik hayranı [Slow update]