0.2

128 19 11
                                    

Taehyun

Bir elimde yeni hattım diğer elimde Beomgyu'ya aldığım fotoğraf makinesi vardı. Onunla kendi hattımdan konuşamazdım. Konuşursam kimliğimi ifşa etmiş olurdum. Bu yüzden yeni hat aldım. İşten dönüyordum ve hava çoktan kararmıştı. Sessiz mahallede yürümek bir tık ürpertici olabilirdi eğer örümcek adam olmasaydım.

Sonunda evime varmıştım. Kapıyı açıp yavaşça içeri girdim. Tek başıma yaşıyordum. Bu yüzden rahatça eve girdim. Fotoğraf makinesini dikkatlice mutfak masasına koyduktan sonra odama çıktım. Biraz kafamı dağıtmam lazımdı uyumadan önce. Bu yüzden bilgisayarımı açıp biraz şarkı dinleyecektim. Şarkıyı açmadan okulun sitesine bakarken gördüğüm sayfayla tükürüğüm ters gitmişti.

 Şarkıyı açmadan okulun sitesine bakarken gördüğüm sayfayla tükürüğüm ters gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1.5bin beğeni 1000 yorum

Spidey'ninGyu'su

Kırılan fotoğraf makinemde daha güzel fotoğraflar vardı ama olsun bu çizim bugünden aklımda kalanların sayesinde çıkmıştır.
Onunla bugün konuşma fırsatım oldu. Çok güzeldi. Sesi kendisi gibi aşırı karizmatikti. Saatlerce konuşsa saatlerce dinleyebilirdim onu.
Konuşmamızın sebebi onun yanlışlıkla fotoğraf makinemi kırmasıydı. İçinde ödev fotoğraflarım olsa da yinede kızamadım ona. Ve umarım verdiği sözü tutar yoksa kendime birkaç iş daha bulmam gerekecek.
Hadi bir dahaki çizimde veya fotoğrafta görüşürüz kendinize iyi bakın.🕷️🕷️

User1:Ayy hayatım sonunda onunla konuşmana çok sevindim. Ne zamandır takip ediyorsun onu umarım bu konuşmanız devam eder😘

Spidey'inGyu'su:Off çok güzeldi biliyor musun böyle aklıma geldikçe salak gibi tepiniyorum evde.

User2: Kameranın kırılmasına üzüldüm. Eğer yenisini alamazsan ne yapacaksın? Sonuçta fotoğrafçılık okuyorsun

Spidey'inGyu'su: İnan bilmiyorum. Alamazsan sanırım arkadaşlarımdan eski makinelerinden birini isteyeceğim 🥺.

User3: Onun sesini bende duymak istiyorum off çok kıskandım şuan seni 😭.

Spidey'inGyu'su: Üzülmeee eminim sende bir gün onunla konuşma fırsatı yakalayacaksın.

User4:Nedense sizi shipleyesim geldi. Eminim çok tatlı olurdunuz.

Spidey'inGyu'su: Utandım şuan ve böyle yorumlar onu rahatsız edebilir çünkü onun kimliğini bilmiyoruz ve onu rahatsız etmek istediğim son şey. Umarım anlayışla karşılarsınız bu dediklerimi.

User4:Senin gibi seveni olduğu için çok şanslı umarım salak olmaz da bunu değerlendirir.

Bu şekilde bir sürü yorum vardı. Diğerlerini okumaya devam ederken gözlerim şaşkınlık içerisinde gittikçe büyüyordu. Hoşlandığım çocuğun benim için daha doğrusu mahallenin örümcek adamı için fan sayfası vardı ve mahallenin örümcek adamını beğeniyordu.

Sayfada aşağıya indikçe bir sürü çizim ve fotoğraf vardı. Hepsine güzel güzel yazılar yazmıştı. Bunlara sonra bir daha bakmayı aklıma yazıp bilgisayardan şarkı açtım. Açtığım şarkı "Good Old-Fashioned Lover Boy" du. Odayı dolduran Queen ile çekmecemden eski telefonumu çıkardım.

Kötü zamanlar için saklamıştım bu telefonu ve şimdi işime yarayacaktı. Yeni aldığım hattı taktım dikkatlice. Sonra Beomgyu'nun elime tutuşturduğu kağıtta yazan numarayı telefona kaydettim. Şimdi sıra mesaj yazmaktaydı. Ne yazsam ki?

Güzel bir başlangıç yapmam lazımdı. Hem Taehyun olduğumu belli etmemem lazımdı hemde samimi olmam lazımdı. Düşün Taehyu düşün. Aklıma gelen cümleyle hemen mesaj yazmaya başladım.

Spidey:Kameranı nereye bırakmamı istersin?

Gyu: Gerçekten aldın mı?

Spidey:Evet aldım sonuçta ben kırdım ve makineni kırdığım için üzgünüm.

Gyu:Ben çok teşekkür ederim beni iki işte çalışmaktan kurtardın. Hem okul hem zaten çalıştığım bir yer varken buna yeni bir iş eklenseydi eminim çok yorulurdum.

Spidey:Şimdi daha çok mutlu oldum o zaman sana bu makineyi aldığım için. Bu arada hala soruma cevap vermedin. Yeni fotoğraf makineni nereye bırakmamı istersin?

Gyu:Şeyi biliyor musun Sunshine Donuts'ı? Ben orada çalışıyorum. Oraya bırakabilirsin veya direkt kendinde getirebilirsin. Dükkanın içine girmen gerekmiyor oralardaki ara sokaklardan birine geldiğin zaman bana mesaj atarsan oraya gelebilirim. Hem böylelikle yüz yüze de teşekkür etmiş olurum🥺.

Spidey: O zaman bu hafta içinde bir gün gelip sana vereceğim makineni böylelikle sende fotoğraf çekmeye devam edebileceksin ve tekrar özür dilerim bende hem sana bağırdığım için hemde makineni kırdığım için.

Gyu: Önemli değil ve sana kızgın falan değilim bu yüzden rahat olabilirsin. O zaman bu hafta tekrar görüşmek üzere görüşürüz 🖤🕷️.

Spidey:Görüşürüz kendine iyi bak.

Bana kalp atmıştı. Hızlanan kalbimle kendimi yatağıma bıraktım. Mutluluktan 32 diş sırıtıyordum şuan. Hemen yastığıma sarıldım. Yüzümdeki kocaman gülümsemeyle kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Yorgun geçen bir haftanın sonunda böyle bir bölüm yazmak kafamı dağıtmama yardımcı oldu denilebilir. Buradaki Taegyu'ya şimdiden aşık oldum 🥺🥺
İkiside birbirinden tatlı ve gelen yeni uppuz radio ve tiktok videosu ile hepinize daha iyi bir hafta diliyorum.
Umarım beğenirsiniz 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️


My Little Spidey//Taegyu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin